Björnes magasin

Åh, nostalgi känsla! Hääärliga känsla :) Sitter och tittar på Björnes Magasin med Novalie :) Fast hon är inte lika intresserad av det som jag är, haha. Vi bara måste köpa hem dvd filmer med b.la. Lejonkungen, Lilla sjöjungfrun, Alladin och ni vet alla dom där filmerna man ääälskade som barn! :) Mm, härligt äré allt!

Ska snart lägga Novalie också och efter det blir det lunch här hemma. Hon sover alltid innan lunch hemma och tvärtom på dagis :) Hemma får hon en banan och sen sova. Så sover hon i 1-1,5 timme. Men hon får ju vara vaken lite längre på kvällarna när det är helg. Inatt sov hon hela natten lång fram till 07 på morgonen. Och för mig är det helt okej att kliva upp den tiden om man fått sova hela natten..

Vi har nyss varit ute på en liten promenad. Hunden fick rastas ordentligt så jag inte behöver tänka på det på en stund nu :) Funderar på att gå till fotbollsplanen ikväll och kasta lite frisbee med han, det är ju så kul för Egon att få springa :) Det är ju det bästa han vet.. Men jag får ju garanterat jaga Novalie också ;) Blir lite motion för mig det, haha!

Kim är snart framme i Jämtland han, saknar han redan. Men han fick sitta på tåget och vara bakfull, haha. Stackarn! Sa åt han att ta det lugnt eftersom han skulle upp runt 7 (egentligen) och göra sig klart men istället fick jag väcka honom 7.30 så det vart lite stressigt. Och samtidigt vara bakfull, fy fan. :p Men som man bäddar får man ligga! ;)

Ne nu lär jag försöka få dotra att sova en stund. :) Hörs kanske ikväll!
Har en sak att berätta... ;) Nyfiken?! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback