Det svär jag på

Nej jag vill aldrig vara utan dig
Du är det bästa som har hänt i hela livet
Och mera kan man inte önska sig
Jag vill att du ska veta att jag älskar dig
Oohh, oohh

Jag ska aldrig lämna dig
Det svär jag på
Ska aldrig gå från dig
Även när det verkar svårt
Det svär jag på
Så stannar jag kvar hos dig
Över sol och över regn
Vi svävar i vår himmelsäng
Du och jag tillsammans

Aha

När jag kan känna dina andetag
Och jag kan höra hur ditt hjärta slår inom dig
Då vill jag säga hur oändligt glad
Du gör mig när du rör vid mig
Då älskar jag
Oohh, ah ah ah

Jag ska aldrig lämna dig
Det svär jag på
Ska aldrig gå från dig
Även när det verkar svårt
Det svär jag på
Så stannar jag kvar hos dig
Över sol och över regn
Vi svävar i vår himmelsäng
Du och jag tillsammans
Det verkar som om världen inte längre fanns
Här under täcket någonstans
Du och jag tillsammans

Jag ska aldrig lämna dig
Det svär jag på
Det svär jag på


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback