1 dag kvar

Hörrni, imorgon dör vi ju allihopa? Det hade jag glömt. Klockan 18.00 börjar jordens undergång. Jahapp, vad ska man tycka om det då? Man får väl säga tack och adjö för mitt korta liv på jorden! ;) Haha.. Vilka påhitt!

Idag var jag och mamma in till Vallhovs kyrkan och lämnade kläderna till klädbytardagen som är imorgon! :) Jag hade inte så jätte mycket kvar eftersom jag redan sålt allt *suck* Men mamma hade därimot HUR mycket som helst efter Neo.. Galet mycket!! Hon kommer nog tjäna storkovan då det mest var små flickkläder framme. Fast många bord stod tomma så antar att det var fler dit efter att vi åkt och sen kan man ju åka och lämna in imorgon bitti innan det öppnar för försäljning. Fast endast för dom som bokat bord i förväg såklart :)
Vi ska ta en tripp till Valbo medans vi väntar på att få hämta ut pengarna man tjänat, om man nu tjänar nå :P

Måste börja köpa lite presenter åt lillan som snart fyller hela 1 år :) Det finns ju så himla mycket man vill köpa men jag vet att det är onödigt att köpa för mycket för hälften kommer väl inte hinnas användas innan hon fyller 2 ;) Haha! Tycker tiden går så himla fort. Snart är det dags för en till knodd, tycker jag ;) Fast först vill jag hinna få jobb och få jobba en tid. Men inte alltför lång tid, vill inte låta det gå mer än 2 år mellan mina barn faktiskt. Jaja, återstår att se vad som händer. På ett sätt kan man ju planera när man vill ha barn men på ett annat sätt inte. Eller ja, planera går väl alltid men inte säkert att man får som man vill ;) Bäst är väl att inte planera alls och bara låta det ske!

Vad ska ni göra i helgen? Dåligt med kommentarer numera tycker jag ;) Skönt att alla negägg har slutat skriva i alla fall.. Det får jag väl igen för nu bara för att jag skrev så.. Fler positiva och glada kommentarer, det mår man bra av! :) Hoppas ni får en jätte bra helg i alla fall..
Och kom ihåg att kramas extra mycket med era nära och kära imorgon under dagen, man vill ju inte dö utan att få sagt hej då till alla.. Haha ;)

Postat av: Angelica Lundsten

Slänger väl in en kommentar då! ;) Hoppas det blev lite pengar på klädbytardagen! Hahaha.. Gud vad jag skrattade när jag läste ordet negägg. :D Klockrent. Jorden är ju fortfarande kvar och tur är väl det! ;) Jag har jobbat hela eftermiddagen & kvällen så om jorden hade gått under hade jag spenderat mina sista timmar på jobbet.. Värdelöst! :P

2011-05-21 @ 21:50:10

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback