Titanic 2

God förmiddag/lunch gott folk. Här han man varit vaken sedan 06.30 ungefär men det är ju som vanligt det :) Vaknade och hade ont i halsen, snorig och lite ont i bihålorna. Jippi! Det är typiskt att man blir sjuk när man kommit igång så bra med träningen. Men what to do, det är bara att vila och hoppas att det går över snart! Lillan är fortfarande förkyld men det börjar gå över, skönt! Hon är ju så kinkig när hon är förkyld ;)

Tog i alla fall en promenad imorse på ca 1 timme, det var riktigt skönt. Solen lyste lite fint och det var sån härlig luft. Jag tänkte att jag skulle gå lite då så Novalie kunde sova lite i vagnen men icke! Hon var vaken hela vägen och när vi kom hem fick hon lite välling och somnade sött i sängen. Hon brukar ju bara vara vaken i ca 2 timmar på morgonen men idag vart det längre. 4 timmar ungefär! Sedärja. Men då sover hon säkert lite längre nu.. Hon har ju redan sovit i 45 minuter så..

I helgen blir det lugnt för min del. Kim jobbar hela helgen, natt även.. Drygt :( Men men..
Blir väl Bingolotto för mig på söndag i alla fall :) Hoppas man inte blir sämre än såhär för jag orkar verkligen inte vara sjuk! Jag tycker det är jobbigt att vara själv hemma med barn som det är nu eftersom hon är överallt och ingenstans, typ. Klätterapan nummer 1! ;) Då orkar man inte med att vara dålig samtidigt som man ska jaga henne, haha.. :) Pluttan min..

Igår kväll kollade jag på Titanic 2. Det var den sämsta filmen jag sett på länge!! Fy vad dålig grafik, dåliga skådespelare och dålig film över huvudtaget.. HAHA, pinsamt var det!
Så, se inte den!! TRYCK » HÄR « FÖR ATT SE TRAILER (OBS! Den verkar 100 ggr bättre än vad den är)

Jaja, det var det. Har väl inte så mycket mer att lägga till just nu :) Ska försöka få in lite kort på datorn som jag knäppt.. Och få in klädpaketen på tradera. Hur seg är man inte då?? Fast vi har redan massor av auktioner utlagda på andra saker så det gör ju inget. Ingen brådska! Men skönt vore det om man vart av med lite grejer som bara skräpar här hemma...


Puss så länge!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback