Tisdag morgon

God morgon! Tisdag morgon och solen lyser, härligt :) Själv har man varit vaken sedan typ 04.30 för då vaknade Novalie. Hon vill inte alls sova i sin säng nu så hon har sovit med oss några nätter. I morse bestämde hon sig för att börja nypa mig när hon vaknade till och höll på i över timme. Tillslut var jag alldeles öm överallt så då klev vi upp efter en stund. Full fart på henne som vanligt :) Försöker väcka Kim med så han inte blir sen men det är ju inte det lättaste. Snacka om att han sover tungt! Men han pratar som han vore vaken men så går det 2 sek så somnar han om igen, haha.. Jaja..
Novalie har börjat ställt sig upp HELA tiden nu, det går undan. Förut var hon ju lite sådär vinglig men nu går det jätte bra. Dessutom stod hon SJÄLV bra länge igår, 2 gånger. Vart så stolt :) Hon är så stadig, min lilla tösabit!
Snart springer hon nog runt här hemma...
Nej nu måste jag kolla till henne. Ha det bra!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback