Mår bättre

Mår bättre när solen lyser och det är plus på temperatur mätaren :) Då känner jag bara positivt med allt, nästan.. Gårdagen var ju ett rent helvete för mig och det har inte varit så rolig start på denna dag med. Men jag ska laga någon mat, gå ut och gå med Angelica♥ om ett tag men sen bara ta det lugnt.

Konstigt vad vädret kan göra med en! När det snöar, är kallt och blaskigt blir jag SÅ deppig och nere. Men så fort solen kommer fram då mår man bra.. Men det är ju skönt, då kanske jag mår bra hela sommaren också ;) Kommer bli kämpigt många gånger men jag har bra stöd av mina vänner och familj! Jag tycker fortfarande inte att Kim valt rätt väg att gå men jag har sagt att jag inte menat det jag slängde ur mig och han vet att det inte är detta jag vill. Mer än så kan jag inte göra, då lämnar jag åtminstone detta med vetskapen att jag faktiskt försökte.. Det är jobbigt att vara förälder ibland men har man valt det livet lär man ta den uppgiften med..

Hoppas ni får en jätte bra dag. Har 2 st bingolotter till imorgon, dubbel chans att få vinst! :)
Puss på er.

Postat av: Tove

Hoppas allt löser sig:)

2011-03-15 @ 02:29:33
URL: http://toveahlandeer.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback