LCHF

Det har tagit mig ungefär 1,5 timme att hitta lockande LCHF recept. Har fått ihop bra många nu men det består mest av kött och fisk. Eller ja, det gör ju typ alla recept som finns om man ska gå efter den metoden. Har en känsla av att det är dyrt att äta efter det här.. Men vad gör man? :) Ska inte äta det i en evighet, provar på en månad och ser hur det funkar. Om någon har en LCHF bok att låna ut så säg gärna till!

Imorgon ska jag frossa våfflor hos mamma och njuta av sísta helgen med onyttigt på ett tag. Jag har ju ett sockerberoende så man kommer kanske inte må så bra. Första veckan kommer mest troligt bestå utav en massa huvudvärk, läste jag. Men om det här hjälper mig att tappa massa gravidkilon så är jag nöjd :)
Man ska ju helst inte motionera något särskilt när man äter det här men det tänker jag göra ändå..

Nåja, klockan tickar iväg. Ska upp tidigt imorgon (haha, som att jag inte alltid går upp tidigt) och vill vara någorlunda pigg. Ska till öppna förskolan med Emma på morgonen, blir kvar till lunch. Sedan hem till mamma en sväng och sen blir det Valbo. Har 100kr rabatt på H&M och rabatt på Lindex, tänkte kolla om det finns något där.. Liten behöver lite vårkläder, kanske blir något sånt :) På kvällen är det dags för fest! Marina & Magnus har inflyttningsfest i Järbo. Jag tänkte försöka likna Angelina Jolie så får se hur det går..
Blir ganska lugnt för mig faktiskt..

På lördag har ju Kim sin födelsedagsfest. Ja, två dagars! :| Fråga mig inte hur jag ska orka, haha.
Därför tar jag det lite lugnt bara, man ska orka vara mamma på söndag :) Liten ska vara hos sin mormor, känns helt kolugnt att lämna henne där. Hon trivs så bra där så! Det jag ser fram emot är att få SOVA på morgonen. Oj, vad jag ska passa på att sova. Om jag kan! Förhoppningsvis :) Kommer sakna ihjäl mig efter lillan. Men hinner ju såklart träffa henne hela fredagen, fram till eftermiddagen. Och sen ska jag ju mysa ihjäl mig under dagen på lördagen också :) Vi kommer ju vara ifrån varandra på kvällarna bara..
Nåja, det ska väl gå an!

Nu måste jag hoppa i säng annars får jag skäll av Emma imorgon ;)
Godnatt!

Postat av: appropå angelina

Jag ramlade igår över ett klipp där en brud sminkade sig som angelina, länkar det här. Helt sjukt hur lik hon blev i slutändan, lite inspiration för dig kanske? :)



http://www.youtube.com/watch?v=gsqahGYl21w&feature=player_embedded

Postat av: Angelica

Hehe tack, jag har sett den videon tidigare :) Provade att sminka mig sådär igår kväll men det gick inget bra så vet inte hur jag ska bete mig :p

2011-03-25 @ 08:14:35
URL: http://mammatillnovalie.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback