LCHF metoden

God morgon.. Är på riktigt dåligt humör denna morgon vill jag lova. Kan bero på att jag ALDRIG får sova ut någon gång alls. Upp 06-06.30 varje morgon, 7 dagar i veckan. Men en annan här hemma, han får sova han..
Jaja, det blir (förhoppningsvis) öppna förskolan idag. Beror väl på om jag får gå in och duscha, men får sparka upp gubben annars.. Tänkte hinna duscha och äta frukost innan. Dåligt less på att det tok snöade inatt också, det kom ju rätt mycket snö också. Ser att det små snöar än, suck. Det var ju varmt denna tiden på året förra året?
Har i alla fall bestämt mig för att gå på LCHF metoden nu, skrev ut lite recept igår och ska fortsätta med det idag. Börjar när vi fått nya pengar så man kan handla det som behövs. Att avstå ifrån te.x pasta och potatis har jag inga problem med, jag äter nästan aldrig det i alla fall. Det jag tror kommer bli jobbigast är att man inte får äta bröd, jag äter ju bröd varje morgon till frukost. Men det fanns något bröd man kunde äta i alla fall, får kolla upp vad det är. Har hört att man rasar i vikt av det på kort tid, får se till att träna mycket samtidigt också..
Nej, nu lär jag in i duschen..

Postat av: sofie

Välkommen till mammalivet, pappalivet ser helt annorlunda ut! ;)

2011-03-11 @ 08:18:56
URL: http://melvin2005smamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag kan tipsa dig om en tjejs blogg som går på LCHF metoden, hon har gått ner 28kg hittills, hon lägger ut recept och lite allt möjligt.



www.hannakjonsson.blogg.se

2011-03-11 @ 09:27:04
Postat av: Rebecca

man ska helst röra på sig så lite som möjligt me lchf. bara så du vet :)

2011-03-11 @ 11:58:12
Postat av: Charlotte

känner igen det där... samma sak hela tiden... Mamman tar ALLTID mer ansvar.. medans pappan latar sig... så är det i dom flesta hem.. tråkigt men sant.. =(

2011-03-11 @ 13:18:39
URL: http://angelsoflove.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback