Ingen bio

Nej, bion är framflyttad till imorgon kväll. Dock vet vi inte om vi kan det nu eftersom mamma ska vara barnvakt redan :( Vi kände att det var viktigare att åka hem och städa lägenheten efter rusten. Och vi har hållt på i 5 timmar! Inte klar heller men det vart för sent för att fortsätta. :(

Jag hade gärnat velat se den bion faktiskt. Känns som vi kanske skulle ha gått idag ändå men mamma visste ju inte riktigt om hon skulle vara barnvakt. Det mest logiska hade varit att det INTE blivit så men nu vart det så..
Det börjar rätt sent imorgon, 19.00. Synd att man inte har fler än mamma som kan vara barnvakt men man vill ju inte lämna henne till någon hon inte känner så bra heller.. Lite ensamtid för mig och Kim hade varit fint just nu.

Jaja, jag är sjukt nöjd med rusten. Det kommer bli så att jag bor kvar här, lika bra jag säger det på en gång :) Det känns skönt och jag hoppas allt kommer lösa sig till det bästa.. :)
Ska knäppa kort på lillans rum, herregud vad sött! Det fattas ju grejer där inne, har inte hunnit fyllt ut det ännu. Men än så länge ser det.. rosa ut ;)

Nu ska jag kolla på Big Brother sedan sova! Godnatt.. :)


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback