Hujedamig

Är så sjukt trött alltså ändå tvingar man sig vara vaken tills BB är slut :P Kvällarnas höjdpunkt fast lär ju ändå säga att det inte händer speciellt mycket roligt där inne. Lite action, in med fler tjejer tycker jag!
Jag drömde om Sanna från BB inatt?! Helt sjukt. Drömde en mardröm om massa personer jag är bekant med och så helt plötsligt kommer Sanna och grinar för att hennes hår är förstört? Hahaha.. Skadad dröm!

Novalie sover i vår säng inatt, ska mysa ner mig bredvid henne. Hon sov utan problem i hennes säng natten till idag, vaknade till en gång bara. Det var skönt :) Nu ska jag försöka köra stenhårt på rutinerna då hon knappt har några kvällsrutiner. Ska börja bada henne lite snabbt på kvällarna så hon automatiskt vet att det är läggdags efteråt, sen sjunga lite för henne och smeka henne i ansiktet tills hon somnar :) Det är ju lite jobbigt nu när hon är så extremt känslig och har sån separationsångest. Hon vaknar till flera gånger och är ledsen, låter det gå en stund och ser om hon somnar om själv (det ska tydligen vara viktigt) men fortsätter hon gråta så går jag in, smeker henne lite och sjunger. Tar upp henne och vaggar henne endast om hon verkligen inte kan somna om.. Hon är lite för stor för att somna på bröstet numera :)

Jaja, ska se klart på Big Brother nu sen soooooova!
Godnatt mina kära vänner.. ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback