Hola!

God morgon :) Alltså, det är så konstigt.. Novalie sover längre på morgnarna här hos sin mormor än vad hon gör hemma. Jag har fått sovmorgon till 9.00 igår och närmare 8.00 idag :) Hur skönt är inte det? Hon somnade strax efter åtta igår kväll också, inte vaknat någonting dessa nätter. Underbart!

Hennes 5e tand har tittat ut nu också. Tycker det ploppar upp tänder hela tiden på henne :) Skönt att hon bara fick feber av den allra första. De andra har hon bara dregglat som tusan när dom varit på väg. Hon är lika pigg och glad hela tiden, underbara unge! Jag har fått en riktig livsnjutare till barn :) Och som hon lär sig! Herregud, hon lär sig av oss vuxna hela tiden. Nu väntar jag bara på att hon ska ställa sig upp och knata omkring ;)
För mig får hon gärna krypa ett tag till.. ;)

Idag är det bio för mig & Kim. "Hur många lingon finns det i världen", tror jag den heter. :) Klockan 17 här i Sandviken går den. Tänkte att det var bäst att gå här och lite tidigare eftersom liten ska sova runt 19-20 :)
De skulle eventuellt bli klar med rusten idag också. Så antingen åker jag hem idag eller så sover jag hos mamma en natt till. Var hem dit igår en sväng på eftermiddagen, då hade dom plockat ned skåpluckorna också. Vi ska ju få nya sånna, såg att dom hade målat lite i köket också. Brukar ju vara en förberedelse inför nya luckor.

Sen är det badrummet kvar där. Det ska ju in nya golv och våttapeter där med. Då lär dom ju slita ut alltihopa, fy vad drygt. Tvättmaskin, badkar och ja...allt.. :) Kanske har jag hunnit flyttat då?? ;P Nejdå.. Lär väl märkas :)

För ett tag sedan var ju jag och mamma till Valbo. Vi var in på H&M (as usual) och jag handlade bara till Novalie. Dock så köpte mamma en klänning som jag haft ett öga för sedan den kom in. Den finns under "nyheter" så den har inte funnits så länge. I alla fall, den är så jävla snygg! Jag älskar den. Hade tänkt köpa en själv sen men det behövde jag inte! :) För jag fick mammas.. Gissa om jag vart glad? Och den satt PERFEKT på mig. Jag har aldrig gått i en långklänning förr men herreguuuuuuuud vad snygg. Billig var den med! I love it :)
Den går ända ner till fossingarna och snuddar golvet/backen. Grrrrr!



Postat av: Linda

Åh jag tycker det är skitfint med långklänning. Du kommer vara skitfin i den, du verkar ju passa i allt du! :) Själv är jag nog för kort, känns som så iaf.. hihi.. Tänk dig ett par gladiatorsandaler till den sen i sommar :) busvissel

2011-03-31 @ 14:39:11
URL: http://buslinda.blogspot.com
Postat av: Emina&Wilma

Filmen är jättebra, ända nackdelen är att man har så svårt att höra vad de säger ibland :) Eller bra o bra.. den är bra för att just dom är med! Inte ofta jag får med mig Niklas på bio men när jag nämnde den så gick han med på det på en gång :D Hoppas ni får det mys. Kram från oss

2011-03-31 @ 15:39:46
URL: http://eminaborovac.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback