Fryssen

Ja, hua mig vad fryssen jag varit idag. Ska snart se på "En unge i minuten" och samtidigt klippa sönder lite t-shirtar och göra om dessa till snygga toppar! Det ni.. Jag är inte den som är pysslig av mig men ikväll känner jag för att vara det ;) Om allt går som jag vill och blir snyggt kan jag visa sen hur och vad jag gjorde..

Idag fick jag äntligen träffa min efterlängtade, underbara, finaste Johanni ♥ Som jag saknat!! Novalie tycker om henne så himla mycket och dom är så mysiga ihop :) Trots att dom ses så sällan så är det som dom ses varje dag, busar och leker hela tiden! Gosig pluttarna mina..
Jag har varit till BVC idag. Det var Kim som promt skulle ha denna tid, en månad efter förra besöket, men han kunde inte komma så fick gå dit själv. Kändes lite smått onödigt för jag hade kunnat väntat ytterligare en månad, man ser större resultat då :) Men hon ligger 1+ på längden och alldeles normal på viktkurvan :) Lång och slank tjej, som vår BVC sköterska sa. Och som jag tycker om henne! Hade inte kunnat fått någon bättre :) Hon är verkligen en sån som peppar en och delar med sig av privata saker som hon kan jämföra ens egna problem med. Verkligen skönt att prata med henne! :)

Gick sedan hem och så. Novalie somnade redan 17.30 ungefär, helt slut. Hon hade bara sovit typ max 40 minuter på hela dagen.. Inte ens det :S Förstår om hon var trött. Får se om hon sover tills imorgon men sa att Kim får ta henne ikväll annars. Jag är skit trött men tänkte kolla lite på tvn och så innan jag ska sova :)

Men nu ska jag sätta igång så hörs vi.


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback