Det var det..

Nu var det tisdag. Helgen är över och imorgon åker Johanni hem :'( Kommer sakna henne så himla mycket, min lilla sumo. (hehe) Det har varit jätte roligt att träffat henne så mycket men ändå känns det som att vi skulle ha kunnat träffats så mycket mer. Men vi hade jäkligt roligt i helgen i alla fall! Det kan man leva på ett tag :)

Sitter hemma hos mamma nu, har fått lite gjort idag. De kom ju och rustar i lägenheten i Vallhov idag. Då fick jag och Novis ta vårat pick och pack och förflytta oss till mamma/mormor medans dom håller på där borta. Dessvärre skulle det ta hela veckan vilket jag tycker låter jätte knepigt. Det är bara 2st rum som ska tapetseras? Men men, dom kanske har annat att göra också men dålig stil då vi väntat sedan i oktober. Då kan dom väl se till att göra det snabbt också då..

Jag har kollat på en lägenhet idag, på Nya Bruket. 2 dörrar ifrån min mamma, haha. Det är jätte svårt att få lägenhet på bottenvåningen och jag stod 3 i kö på denna. Verkade inte som att den som stod etta var intresserad men tvåan var där och kollade samtidigt som mig. Han frågade mig innan jag gick om jag ville ha den där, jag sa att jag inte riktigt visste. Lät som att han skulle kunna avstå för mig skull, aaaw :') Säkert för att jag har barn..
Men jag vet fortfarande inte. Två gamla människor som bott där innan och avstått rusten i alla år. Ja, så den var ju inte sådär fräsch direkt. Skulle få rust i sommar i så fall men frågan är om jag vill bo där och vänta tills dess? Så extremt skabbigt. Okej, det är beboeligt men ändå.. Jävla rust på varenda ställe jag hamnar!! Grrr..

Hade ett möte kl 13 idag också som gick helt okej. Ska höras i slutet av veckan igen.. Och så "hängde" jag på stan med Johanna också ;) Mamma bakade morotskaka när vi kom hem, fy vad gott det var. Novalie fick smaka lite och vart som TOKIG. Hon skrek när jag gick ifrån bordet med tallriken, haha. Det älskade hon verkligen!

Nej, nu ska jag göra annat. Ha det så bra och ha en fortsatt fin kväll! ♥

Postat av: Anna

Ska du flytta själv? =(

2011-03-29 @ 20:12:35

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback