Trevlig midsommar!

Hej på er. Idag är det midsommarafton och det ser inte ut (enligt flera olika väderprognoser) att bli nå regn här inte, fy fan vad skönt. Inte det bästa vädret, lite molnigt men närmare 20 grader så jag nöjer mig med det så länge det inte regnar :) Klockan 12 är det mat hos mor min och runt 13.30 drar vi oss till Hosjön och firar midsommar där. Jag hoppas det kommer bli jätte trevligt. Jag har växt upp med att fira midsommar där, vi var jämt där förr. Nu var det ju bra många år sedan jag var där sist men om det är lika trevligt som man lite svagt minns det så blir nog detta skit bra..

Kim drog till Valbo för att köpa nå avmaskning till hunden, han har varit borta ett bra tag nu så vet inte vart han tog vägen men han dyker nog upp snart :) Lär hinna till Coop och handla lite innan vi åker till mamma.

Igår var jag in till Valbo med mamma & pappa, handlade presenter åt Neo som fyller 4 år på söndag :) Vi strosade omkring lite och sådär, jag fick med mig en mascara, parfym och utemöbler hem :P Jag betalade bara för mascaran själv, resten fick jag ♥ Man är bra bortskämd ibland (oftast)... Novalie fick två fina t-shirtar av mormor.
Just ja! Hon har ju fått jordens sötaste sverige klänning (midsommar dräkt) av sin farmor också. Såg att den fanns på Rusta, hur gullig som helst. Jag kanske har skrivit det redan? Jaja, då fick ni läsa det igen då ;)

Min läpp har nästan lagt sig helt. Bara blåmärket kvar! MEN, den är långt ifrån lika tjock som ni såg på bilden. Liiiite tråkigt men det kanske blir bättre när jag får lägga i det där sista.. Då har jag en halv spruta sammanlagt! Jag gör det ju för att det ska synas att läppen är större, tycker bara den putar ut nu och inte är särskilt tjock. Men vi får se hur det blir, ska ju dit nästa fredag igen..

Nog om det.. Nu ska jag vänta på att lillan (som för övrigt sovit i över 2 timmar!) ska vakna någon gång.. Så ska hon få lite yoghurt och sen hem till mamma/mormor och äta mat..

Ha en jätte bra dag allihopa! Ska ni dricka alkohol så drick med förstånd! ;) ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback