Tråkig dag

Idag känns det som en riktigt tråkig dag! Sov 3 timmar på förmiddagen, skulle lätt kunna sova igen. Men tänkte hoppa över det faktiskt :P Novalie och Kim ligger och sover nu, skönt när det är tyst och lugnt ett tag ;) Ska ta en tripp till affären sen när dom vaknat, ska ju rasta vovven då också..

Imorgon har vi massor att göra! Vi ska handla hem mat, köpa present till Neo, förbereda inför midsommar och lite annat. Köpa virke till uteplatsen med. Vet inte om det blir imorgon dock, kanske Kim får åka och göra själv sen. Vi ska bygga om där ute, sätta upp staket också så inte lillan och hunden kan springa iväg :) Skit bra!

Idag vart Turkiet resan bokad, vi åker den 3/8 tidigt på morgonen så det blir att ta tåget till Arlanda på natten. Kommer sakna mina 3 ♥an här hemma så fruktansvärt mycket. Men samtidigt ska det bli så himla skönt att få vila upp sig en vecka! Pigg och glad mamma när man kommer hem :) Hämta lite ny energi, herregud vad det behövs nu. Men som sagt, kommer ju sakna ihjäl mig efter dom..

Kim åker till Jämtland nästa vecka, han blir väl borta ungefär en vecka. Tar med sig hunden då också, bor i stugan uppe i skogen. Får se vad jag och lillan hittar på för att fördriva tiden då :) Jag funderar på att fråga mamma om hon vill vara barnvakt en dag då så jag får en heldag + kväll själv. Vet ni vad jag planerar att göra då? Helt sjukt.. Men tvätta och stor städa hela lägenheten :P Man får inte så mycket gjort när man är ensam med barn. Det skulle vara SÅÅÅ skönt att få det gjort. Liksom nogrannt också. Rensa och plocka osv.

Nästa lördag är det bagagelucke loppis ovanför Gallerian här i Sandviken. I parkeringshuset alltså.. Vi ska nog dit och sälja bort lite skit som bara tar plats :) Har ju en hel del kläder som ska bort. Ligger 2 Ikea säckar i vardagsrummet med jätte fina vuxen + barnkläder. Kom dit och fynda! :) Tror det börjar 10.00 eller så, dom annonserar ut det i annonsbladet i alla fall..

Nu kommer förmodligen folk att reagera men jag bryr mig icke. Igår var jag och förstorade min överläpp :) Kan inte riktigt säga hur resultatet vart då jag är så fruktansvärt uppsvälld nu. Vet inte riktigt när svullnaden lägger sig heller.. Men ska tillbaka dit den 1/7 och fylla i resten. Hon fick inte i allt igår då jag svällde + var väääldigt utmattad av sprutorna hon la i.. Det gjorde en miljon gånger ondare än vad jag hade räknat med. Då hade jag ändå fått smort in med Emla salva innan.. Tyckte dock inte det hjälpte ett dugg.. Och OM det gjorde det, hur ont skulle det inte ha gjort utan då? Nä, det var hemskt. Så nu får jag stå ut en gång till sen behöver jag inte göra det på några månader.. Förhoppningsvis så blir det skit bra resultat, vilket jag tror och hoppas, så att man i slutändan kan känna att det var värt smärtan ;) Just nu är jag ju väldigt svälld och stel, känns som man fått en ordentlig smäll.. Haha. Har även fått ett blåmärke på läppen.. Fast det vart inte så farligt :) Och anledningen till att jag gjorde detta är för att min överläpp är mycket mindre än min underläpp. Jag behöver INTE fylla underläppen något alls och det var det som var meningen också. Det ska se naturligt ut och detta är något jag ogillar med mitt ansikte. Jag är 100% nöjd med mitt ansikte annars, var bara denna detalj som störde mig.

Jaja, det var väl det.. Nu håller vi tummarna att det blir strålande sol på midsommar och jag hoppas att ALLA ni får en underbar och jätte bra midsommarhelg. Ta hand om er :) ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback