Hej och hå vad varmt det är!

Hej :) Gud vilken sommarvärme det har varit nu. Jag höll på att dö där en stund.. Vi har varit ute i stort sett hela dagen! Riktigt skönt, faktiskt.. Vi blåste upp Novalies pool här idag med så hon har badat :)

Vi fick besök utav mamma och bror tidigare, mycket trevligt! Fikade och drack saft i mängder, haha. Efter det dök Sandra, Tony och deras Emilia upp också. :) Novis och Emilia badade tillsammans men Emilia var väl den som njöt mest. Goungar :) Så det har varit en toppen dag. Och noll koll som man har kom jag på sent på eftermiddagen att det är ju nationaldagen idag! Haha.. Hade man tänkt på det hade man ju kunnat tagit en sväng ned till stadsparken, hade tydligen varit mängder med folk där. Närmare 2000st! :) Det är bra det!!

Helgen bestod utav lite hemligheter som jag kommer att berätta om så småningom. En väldigt spännande och rolig sak i alla fall. :) Men nu är jag super duper trött så ska strax gå och lägga omkull mig. Blir väl att man får kliva upp runt 03 inatt igen ;)

Puss ♥

Postat av: Linda

woop woop nu äre giftemål på G tror jag.. Ni verkar så kära och galna nu båda två, så jag gissar på de ;)

2011-06-07 @ 08:25:36
URL: http://buslinda.blogspot.com
Postat av: A

Haha, nej Linda tyvärr har du fel :) Men det kommer förhoppningvis så småningom det med.. :p

2011-06-07 @ 11:29:36
URL: http://mammatillnovalie.blogg.se/
Postat av: Linda

men, synd att jag hade fel då :) Men du har ju iaf en ring du! Då står det väl inte på ;)

2011-06-07 @ 13:24:40
URL: http://buslinda.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback