Andra födelsedagsfirandet

Nu är det snart dags för ett andra firande av Novis :) Då kommer vänner och lite bebisar. Kul! :) Kim bakade en tårta som vart jätte fin! Det var den jag tänkte göra igår men vi sparade den tills idag istället.
På lördag blir det ytterligare ett firande, då kikar Kims pappa m. familj hit från Stockholm och även en kompis till Kim. Så det blir mycket nu! Man kommer ju vara skapligt less på bakelser i alla dess former resten av detta år.

Vad ska ni göra i helgen? Förutom det sista firandet av lillan så vet jag inte alls vad man ska hitta på. Det är ju bara typ en vecka kvar till midsommar! Om vädret tillåter så drar vi iväg till Storvik, Hosjön, och firar där :)
Varför? Jo, för att jag växte upp där och det är så himla fint och mysigt där så det blir bäst så.. :)

Just ja, Novalie är ju i stort sett aldrig sjuk. Kan räkna på en hand hur många ggr hon varit det sedan hon föddes. Och ja, självklart på sin allra första födelsedag så får hon 39 graders feber :( Det kom ju inte alls många igår så det gick ju bra. Alvedon och lite tårta så var hon gladare ;) Har ju sett att det ploppat upp hur mycket tänder som helst och alla måste ju ha kommit samtidigt. Igår blödde hon lite lite ur munnen så förstod på en gång att det var tänderna. Hon grejar ju med fingrarna i munnen mycket och dregglar, stackarn. Nu har hon nog närmare 11 tänder, skulle jag gissa på..

Men idag är hon bättre :) Hon var varm imorse men det verkar ha gått tillbaka lite nu. Hon är ju fortfarande trött och lite slö men det beror ju garanterat på att hon sovit så dåligt på nätterna. Vaknat typ en gång i timmen och grinat.. Stackars lillan :( Men hoppas, hoppas att det släppt lite på henne nu..

Postat av: Karolin

Jag tycker alltid det ser ut som man fått en smäll om man enbart fyller 1 läpp. Men om du nu ska jag göra det så tycker jag 0,5ml i överläppen( Alltså en halv spruta) ta först 0,3ml, sen ber du om att få kolla i spegeln, och sen tar du dom 0,2ml som är kvar.

2011-06-17 @ 13:58:06
URL: http://karolinwiklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Visa före och efter bilder på läpparna då ;)

2011-06-18 @ 23:02:59
Postat av: Ronja

Jag tycker att du har en riktigt nice sida! Har du tid så slå även ett öga på min :).

2011-07-11 @ 04:51:44
URL: http://gravidforsakring.net
Postat av: Smsa Låna

Jag måste säga att jag till 100% diggar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-07-20 @ 14:58:26
URL: http://smsalåna.nu

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback