1 års kalas

Imorgon är det dags att fira vår lillgumma på hennes 1års kalas :) Herregud vad det känns konstigt att ordna ett barnkalas, haha. Nog för att hon inte kommer ha något minne utav detta men det är ju så himla roligt så jag har bakat muffins och sådär nu. Håller på att göra bullar med! Tårtan gör jag imorgon runt lunch tid, folket börjar väl ramla in runt 16 tiden har vi sagt. Blir många kalas denna vecka! Först imorgon, torsdag för vänner & i helgen dyker Kims pappa m. familj upp också. 3 tårtor får jag göra! :P

Presenter är ju redan klart ifrån oss. Längtar tills hon ska få lite nytt! Kul för henne med :) Det börjar bli lite tråkigt med det som vi har, tror jag. Inte mycket som roar längre annat än att göra allt man inte får göra ;)

Min lilla bebis har blivit stor tjej ♥


Postat av: Charlotte

GRATTIS till STOOOOOORA dagen... <3<3<3

2011-06-15 @ 11:27:27
URL: http://angelsoflove.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback