Trött idag

Hua mig vad trött jag känner mig idag. Har varit fruktansvärt trött i många dagar nu men det beror säkert på vädret till största del. När det är såhär varmt och kvavt blir man ju helt utmattad för ingenting. Igår satt vi ute på uteplatsen i stort sett hela dagen. Fyllde upp poolen åt Novalie och egon fick bli nersprutad med vatten med vattenslangen, det tyckte han om! :) Det var ju typ 35+ i solen igår så det var riktigt hett. Jag var alldeles röd i ansiktet, vart lite orolig att jag hade bränt mig så men det var bara för att det var varmt för det försvann sen :)

Tog även en lång promenad igår kväll också. Det är så skönt att gå i skogen när det är svalt ute :) Dessutom pratar jag ju i telen med Johanni hela tiden och då går det ju jätte snabbt! Skulle lätt kunna gå i 2 timmar, haha.

Novalie vaknade 4 imorse, då verkade hon väääldigt pigg. Jag höll på att dööö! Hade inte somnat själv förens runt 01 tiden eftersom det var så varmt i sovrummet. Men jag fick henne att somna om fast inte förens runt 05.30 så jag var helt slut imorse när vi klev upp. Det känns nu också, att man sovit dåligt. Så det får nog bli en tidig kväll ikväll!

Just nu sitter jag och väntar besök av pappa, mamma skulle också kika förbi sen :) Trevligt! Alltid skönt med lite sällskap på dagarna. Jag hade nog inte orkat gått någonstans idag ändå, räcker med alla promenader med vovven. Men nu är det bara 6 dagar kvar sedan får man åka bort och vila upp sig lite. Så mycket strul med massa saker här hemma nu så det ska bli skönt att lämna dom bekymmrerna för en stund. Men när man kommer hem igen är det dags att ta tag i det också! Suck.. Jag hinner vara hemma i 2 dagar sen åker Kim bort en vecka. Han hade tänkt jobba 12 timmars i helgen (frivilligt alltså) men jag bad honom att vara hemma eftersom jag åker snart. Vore ju trevligt om man hann ses lite innan! Men jag tror att han har veckovila imorgon eftersom han jobbade förra helgen, hoppas :)

Nä, nu ska jag strax ta emot besöket som dyker upp när som helst. Hoppas ni får en fin dag! Skönt att det är lite svalare idag, tycker jag :) Man kan ju undra hur man ska stå ut med värmen i Turkiet, haha.

Postat av: Linda

Kan ju meddela att tempen visar 42 i Turkiet :D

2011-07-28 @ 17:42:20
URL: http://buslinda.blogspot.com
Postat av: A

Jaa, jag hörde det! Oj oj säger jag bara, haha.

2011-07-28 @ 19:18:18
URL: http://mammatillnovalie.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback