I brist på annat...

Namn: Angelica
Piercingar: Tungan, överläpp och öronen
Tatueringar: 3 st, underarmen, axeln & vaden på höger benet
Längd: 169
Skostorlek: 39 på de flesta skor
Hårfärg: Svart/röd hårig
Är du kär i någon: Japp, sjukt kär i min fästman Kim ♥
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ibland och ibland inte
Tänker du på självmord: Skulle aldrig falla mig in att göra det
Tycker andra att du är attraktiv: Förhoppningsvis, haha
Vilket shampoo använder du: Ehum, olika det där!
Vilken parfym använder du: Diesel eller en utav Brittans parfymer. Ska köpa D&G nummer 3
Vad är du rädd för: För mycket!
Gillar du att tvätta: Både och, drygt att ta tag i det men när man kommer igång är det skönt!
Gillar du Berg-och-Dalbana: I love it...

SENASTE:

Film du hyrde:
Kommer inte ihåg när jag hyrde en film sist ens..
Film du köpte: Måste ha varit 2an av flickan som lekte med elden, vad den nu heter
Låten du lyssnade på: Queen - Show must go on (tror jag)
Låten du hade på hjärnan: Chris Medina - What are words ♥
Låten du laddade ner: Hum.. Ingen aning!
Personen du ringde: Mammi
TV program du tittade på: Sommarlov på barnkanalen ;)
Personen du tänkte på: Johanni ♥
Bok du läste: Måste ha varit en hundbok. Ska dock börja på Bingo Rimérs(?) bok i Turkiet!
Personen du fick mail av: H&M - orderbekräftelse
Personen du fick brev av: Var ju Försäkringskassan det
Personen du fick sms av: Mamma
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Idag! Grillat :)

FAVORIT:

Mat:
Oj, vad svårt. Det är nog grillat kött med typ potatisgratäng till!
Låt: Chris Medina - What are words (kommer aldrig tröttna på den)
Sak att göra: Leka & umgås med dotter, umgås med vänner & familj, shoppa och det vanliga :p
Sport: Inte någon överhuvudtaget!
Dryck: Ehum, jaaa.. ? Pepsi Max :D
Kläder: Sommar: Ett par shorts och en snygg top. Vinter: En skön kofta och ett par jeans
Film: Utan tvekan Burlesque, I love it!

Bil: Bortsett från vår Pegga så SKA jag ha en Honda Civic 1.8 en vacker dag ♥ & helst en röd, hihi

ANTAL:

Gånger du varit kär:
Ja, man har ju trott att man varit det ett x-antal ggr men aldrig som nu ♥
Förälskad: Några gånger :)
Riktigt jävla askär sådär så att det gör ont: Hm, ja det är jag ju nu då :D
Gånger ditt hjärta brustit: Oj, många gånger! Av olika anledningar också såklart, inte bara "förhållande"
Hjärtan brustit på grund av dej: Några har väl fått det kanske :/
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Har det ens varit med i tidningen?! Haha...
Ärr du har på kroppen: Mellan ögonen (efter att bror körde in en spade där på mig när jag var liten), Under hakan (efter att bror drog undan halkmattan i badkaret) och tummen (efter att jag körde ned handen i en sopkorg där det låg glas. Skar sönder ända ned till benet i tummen, hua..)

ÖVRIGT:

Vad har du gjort idag: Städat & tvättat! All day long..
Var det kul: Nepp men så skönt när det är gjort :)
Hur tidigt stiger du upp: Blir ju oftast runt 7 tiden eftersom dotra vaknar då
Gillar du att slåss: Nej, undviker det helst tack :p
Vad ska du göra ikväll: Ikväll? Ja, nu är det snart natt. Har slappat nu på kvällen bara!
Är du seriös: Jo, det tycker jag. Oftast i alla fall..
Vad är du allergisk mot: Inte ett jota, vad jag vet.
Var har du ont: Just nu; Vänstra axeln. Sedan har jag ont i båda fötterna till och från efter att jag klivit snett i ett par monster klackar - 2 gånger! På båda fötterna, dessutom. Fast olika gånger då..
Använder du hårspray: Ja, nästan varje dag.
Kan du stå på händer: Det har jag inte testat sedan jag var liten, inte tänker jag göra det heller. Haha!
Favoritserie: Jag följde många serier förr men efter att man fick barn vart det putsveck med det. Men innan så följde jag Greys Anatomy, The Hills, Desperate Housewives (bästa), Solsidan och Dexter


...intresseklubben antecknar, right?! ;)


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback