H&M höst/vinter kollektion

Hej mitt i natta! :) Jag sitter här och är skit trött. Så trött att jag helt plötsligt bara markerade all text jag hade skrivit här i bloggen för att sedan sudda ut det! Hallå eller?! Nu fick jag ju börja om :'( Snacka om att göra saker i nattmössan, haha. Men då kör vi igen då;
Ska snart ta och hoppa i säng! Novalie har varit vaken läääänge. Det vart helt fel idag med hennes sömn! Jag vill ju helst att hon ska sova i minst 1,5 timme runt lunch (dock max 2 timmar) för att sedan orka hålla igång till runt 19-20 tiden på kvällen. Men idag ville hon bara sova ca 35-40 minuter och då vart hon ju såklart super trött tidigt på eftermiddagen! Suck.. Hon är inte rolig att ha att göra med när hon blir sådär trött. Det var sura miner, skrik och grin i flera timmar. Sen när klockan var 17.45 somnade hon. Jag orkade seriöst inte hålla henne vaken en timme till, höra detta skrik och gråt i en hel timme till! Då hade jag avlidit. För absolut ingenting duger! Hon lägger sig raklång på golvet, på mage, och blir såååå förbannad! Haha.. Så ja, hon fick somna. Men det fick man ju äta upp! Vaknade kl 19, vart vaken till..ja, 23 tiden.. Hujedamig! Har jag tur kanske vi får sova till 8 imorgon i alla fall ;)

Har suttit i telefonen med bästa Johanni. Vi har pratat mycket 2 kvällar på rad nu, det gillas massa! Saknar min tjej grymt mycket. Men om en månad får vi ses! Wehoo. Längtar! Förhoppningsvis har vi någonting att fira då också ;) Om inte annat så hittar vi på en anledning att fira.. att vi ses(?!) hahah..

Ja, just ja.. Rubriken har ju en betydelse.. Jag fick hem H&Ms nya katalog med höst och vinter kollektionen idag. ÅH, herregud. Jag hittade ju sjukt mycket kläder till Novalie som jag bara måååååste köpa. Det var jackor, mössor, uggs, tröjor, klänningar, strumpbyxor och mycket mer! Det var väl typ 3-4 olika jackor jag inte kunde välja vilken jag tyckte var finast. Haha! Nu ska vi ju köpa ett regnställ åt henne med men hon behöver något mer. Vad tror ni, jacka & täckbyxor eller overall?! Jag tror båda fungerar lika bra bara att overallen kanske är smidigast :) Jaja, får se.. Kan inte köpa allt på en gång, det skulle nämligen bli runt 2000 spänn! Så lite i taget. Än är ju inte sommaren slut och jag får ju verkligen hoppas att allt det där finns kvar i slutet av Augusti kanske. :)

Mhm.. Min fader var hit en sväng idag också. Vi åt pizza ;) Sjukt gott! American take away pizzorna är ju de absolut godaste - och dyraste! Men lätt värt pengarna att få smaska i sig några bitar av en sån ibland. Och på tal om pizza (haha) så har jag gått ned mycket i vikt! Jag blir så glad :) Men det lär ju inte ska fortsätta i den takten så som jag äter.. dvs sjukt oregelbundet. Jag äter typ frukost och sen middag. Ibland bara frukost och kvällsfika. Jag hatar att laga mat! Det är så tråkigt :( O jag har kass fantasi. Orkar inte sitta och leta igenom en fet kokbok efter LUNCH heller.. Middagen står oftast Kim för, jag diskar och han lagar mat ;) Men ja.. Inte konstigt att man går ner i vikt när man inte äter heller. Haha! Men underkläder och byxor sitter löst nu. Köpte ju ett par jeans shorts för någon vecka sedan bara.. Veckan efter jag köpte dom var dom för stora :S O då hade jag börjat gått lång promenader i skogen.. Det gör jag inget mer. Jag som skulle gå VARJE dag. Så jäääkla skönt! Varför slutar man med något man mår bra av och som man tycker är så härligt?! Nä fan, ändring på det. Bara för dessa jäkla mygg som anfaller en så fort man sätter in foten i den där djungeln till skog. Myggmedel får det nog bli!

Jag införskaffade ju ett par grymt snygga och jäkligt sköna träningsbyxor. Dom är SÅ sköna, alltså. Dom var ju rätt dyra men lätt värt pengarna. Det känns knappt att man har byxor på sig! :) Så jag måste ju liksom börja gå igen så jag kan utnyttja dom lite :) Sen åker man ju utomlands (det var ett jävla tjat på mig) om 14 dagar och man känner sig alltid fräschare om man rör på sig. Även om man kanske inte direkt märker någon större skillnad på så kort tid.

Jaja, nu har jag suttit här och skrivit i en kvart snart.. Nu får det vara nog och bums i säng! Det är en dag imorgon också :) Sov gooooottt!!!




gå in och kika på höst- och vinter kollektionen ifrån H&M
massa snyggt :)







mina galet sköna & snygga träningstights :)
köpta på Nelly.com för 499:-


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback