15 dagar kvar

Nedräkningen har börjat ;) 15 dagar kvar tills man åker till Turkiet. Jag har nog inte riktigt fattat det ännu tror jag, känner ingen resfeber eller nervositet alls.. Alla andra gånger har man ju liksom börjat blivit nervös 2 månader innan. Men det är nog som mamma sa igår, vi bokade och skulle åka så snart efter bokningen. Annars har man ju bokat flera månader i förväg.. Men det ska bli kul!! Jag måste växla in lite mer pengar innan bara. Tänkte göra det på Arlanda men tror jag gör det innan så vi har det gjort..

Det bästa med hela resan, det är att Kim & lill♥ kommer att hämta oss. Jag får träffa min lillsnutta så fort jag kliver av planet!! Kan det bli mycket bättre?! Haha, snacka om att se fram emot att få åka hem innan man ens hunnit dit ;) Men jag längtar såklart jätte mycket tills vi kommer dit också, shoppppaaaaaa.... Och mysa massa!

Jag ska storstäda här hemma innan vi åker, så slipper Kim tänka på det sen. Men jag sa åt honom att jag vill ha det städat när jag kommer hem, så jag slipper tänka på det. Jag avskyr när det är stökigt hemma. Som nu t.ex. Jag storstädade (dammade, dammsög, torkade golven osv) för typ 3 dagar sedan och nu ser det ut som ett bombnedslag igen. Det är så jävla irriterande så jag dör! Jag vill liksom kunna gå barfota i lägenheten utan att det ska fastna massa skit under fötterna.. Fattar inte! Men det är väl så när man har en hund som springer ut och in hela tiden.

Jag vill ha tillbaka min iPhone också! :( Den ligger på någon verkstad nu. Men jag letar fortfarande billigare alternativ än där, dom ska ha 2500:- ju.. Jag försöker komma under 1500:- men vet inte om det kommer att gå. Men jag lär ta reda på det IDAG (det har jag sagt i 2 dagar nu) så den blir lagad någon jäkla gång! Jag vet ju dock inte hur jag ska ha råd att ta ut den efter lagningen, det blir lite för mycket nu när man ska ha fickpengar och grejer. Suck! Varför skulle detta hända just vid fel tillfälle?!

Postat av: mikaela

hur har din iphone gått sönder?

2011-07-19 @ 14:00:31
Postat av: A

Den åkte ganska rejält i golvet så då slocknade den och jag fick inte igång den igen.. Så släppte "skalet" från telefon lite grann..

2011-07-20 @ 07:34:48
URL: http://mammatillnovalie.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback