Nytt år - Nya möjligheter

Idag har det varit en bra dag :) Mamma kom hit efter 14 tiden och höll oss lite sällskap. Efter det bestämde jag mig för att gå ut en sväng med lillhjärtat. Nu är det dags att använda liggdelen permanent för hon är för lång för liggdelen. Vilken ångestfylld stund jag kände när jag bytte. Vet inte varför men kanske berodde det på att jag inser hur stor hon verkligen börjar bli. Ingen liten bebis längre, en stor bebis ;)
Men det var hur bra som helst, på något sätt så känns den lite smidigare. Och hon somnade i den ganska snabbt, det var skönt. Hon hade ju svårt att somna i den första gången vi testade den.

Det var en lite jobbigare natt igår (natten tills idag alltså) då hon var vaken från 17 till 02.30 ungefär. Hon var grinig emellanåt men mest så gick det bra. Tror det är tänderna som spökar. Hon dregglar ju ner hela sängen och kläderna hon har på sig blir dyngsura. Stackars liten!

Sitter och undrar över om öppna förskolan har öppet på fredag? Är bra sugen på att åka dit och dessutom är Kim ledig så det vore ju toppenmysigt att åka dit ihop :) Ska nog försöka kolla upp det.

Hoppas ni hade det bra på nyår :)




Postat av: Marina

Ååh, hon är ju så bedårande vacker!! <3

2011-01-03 @ 23:52:42
Postat av: Caroline - gravid i vecka 38

Ja men då har du ju bra smak då, haha ;) Rekomenderar byxorna varmt, supersköna och snygga! Tröjan ska jag köpa en till av i butik, om man hinner på dem. Har för mig byxorna finns i flera färger också, gör dom de så ska jag köpa dom i en annan färg också :)Dom är rymliga i storleken tycker jag. Köpte hem 34/xs och kan ha dem nu även fast jag har lagt på mig en del och har magen.



Klicka hem säger jag bara! Hahaha!

2011-01-04 @ 11:52:49
URL: http://carolineprim.blogg.se/
Postat av: Caroline - gravid i vecka 38

Ja det är livsfarligt! Funderar på att spärra vissa sidor så jag inte kan shoppa men då blir jag väl galen en dag och slår sönder hela huset. Hahaha! Perfekt nu när man är höggravid och inte tar sig ut så lätt men har man noll kontroll så är det farligt farligt...



Gud så söt hon är eran lilltjej! Men tiden går så fort, tyckte inte de va längesen du va du födde henne.

2011-01-04 @ 12:41:04
URL: http://carolineprim.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback