Mer död än levande

Fy satan (ursäkta uttrycket) vad trött jag är! Inatt var ingen rolig natt alls. Novis somnade runt 20.30 tiden ungefär, då var hon jätte trött. Jag vet ju att hon bara sover 2 timmar på kvällarna för att sedan vakna och vara vaken till efter tolv tiden. Hon vaknade runt 22 men då gick Kim in och la sig bredvid henne på en gång så hon skulle somna om vilket hon gjorde också, likaså han. Jag var vaken till tolv utifall hon skulle vakna, jag tycker nämligen det är jätte jobbigt att gå och lägga sig och bli trött för att sedan kliva upp med henne om hon nu skulle ha vaknat..

Men jag var tvungen att byta blöja på henne för den var riktigt tung och blöt så jag gjorde ordning en flaska välling också så jag skulle kunna få henne att somna om på en gång igen. Men så fort jag började byta på henne så vaknade hon och var PIGG som tusan. Jag kröp ned bredvid mina älsklingar och skulle ge henne lite välling, då ville hon inte alls ha. Jag vart så frustrerad att hon inte somnade om igen, jag vägrade gå upp och sitta vaken med henne till fyra/fem på morgonen för jag var riktigt trött. Hon har i stort sett legat vaken till och från hela natten och bökat i sängen. Grinat, krypit omkring och grejat. Hon somnade väl runt 6 imorse och vaknade runt 9.00 tiden. Så ja, det har inte blivit många timmars sömn inatt. Min kropp känns som spagetti! Får nog sova med henne runt lunch så jag orkar med resten av dagen sen..

Vart ingen promenad igår, var alldeles för blött och halt. Jag har inga bra skor för ett sånt här plaskväder :( Och det är ju lika idag med! Jag vill ju ut och gå! Måste dock ta mig till Coop lite senare för att posta brev, det blir väl fram och tillbaka dit = 20 minuter, om inte det känns rätt okej att gå i alla fall för då kan jag gå en extra sväng också.. Jaja, det visar sig!

På fredag har jag planerat lite ensam tid med mig och Kim :) Jag ska dra med han på premiären av filmen Welcome to the Rileys som jag tycker verkar skit bra! Såg trailern på aftonbladets webbtv förra året och vart helt såld direkt. Kim är inget stort fan av att gå på bio vanligtvis så vet inte om han ser sådär jätte mycket fram emot att gå på en premiär ;) Men ska boka tidigt och se till att vi får bra platser!
Undrar bara när man kan boka? Det är ju 4 dagar kvar till premiären och jag ser inte att man kan boka någonstans. Man borde ju kunna göra det redan nu, tycker man..

Det kommer ut många bra filmer i år! :) Meet the parents: Little Fockers, eller vad den heter, verkar ju skit rolig. Och Ice Age 4 kommer också ut.. Just ja! En till film, en riktig tjejfilm, som jag absolut ska se är Burlesque som Cher och Christina Aguilera är med i. Verkar grym!! :)

Jaja, det var väl det för nu.. Är sjukt hungrig så ska strax göra i ordning frukost åt mig och liten.
Ha en bra dag!!



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback