Let's Dance

Har nyss varit ute på en promenad, inte så lång men det vart i alla fall av trots att det är -14. Eller nu är det säkert ännu kallare.. Kan säga att jag gick i alla fall så pass länge att jag inte hade en gnutta känsel i mina lår när jag kom hem, dom var ISKALLA :P Men man får skylla sig själv när man inte drar på sig täckbyxorna..
Ska strax göra kycklingfilé med potatisgratäng. Blir lite onyttigare mat idag men what the hell :) Köpte även en Coca Cola, tycker jag kan få dricka lite sånt en dag i veckan ;) Bättre det än 7 dagar i veckan. Fyllde skålen med lite godis också för ikväll får jag besök :) Marina kommer hit och kikar på Let's Dance, själv har jag tittat på det max 2 gånger sedan det startade. Dans är inget för mig så länge det inte är som i filmen Step up, typ ;) Hehe! Men jag ska kika på det ikväll, hoppas någon ramlar så man får skratta lite. Hahaha ;) Snäll jag är..
Vet inte om jag skrivit det men nu vet Novis vad "lampa" är för något :) Provar henne varje gång vi sitter vid matbordet med att säga "Vart är lampan?" och varje gång kikar hon upp på lampan ;) SÅ SÖT! Nu försöker jag lära henne "blomma" men hon tittar bara på lampan så fort hon hör "Vart är.." Haha ;)
Nä, nu har hon tröttnat på att knata runt i gåstolen så ska mysa lite med henne innan jag börjar med mat!
Ha en jätte bra helg och hoppas på lite varmare imorgon så man kan ta en lång promenad igen :)


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback