Hej igen :)

Har inte bloggat på ett par dagar, har inte haft någon lust eller ork faktiskt. Haft lite privata problem som jag velat ta itu innan man kan vara trevlig här igen och det är väl bra, på ett sätt!
Har sovit hos mamma natten till idag och blir ännu en natt. Igår spelade vi Bingolotto men som vanligt vinner man ingenting! Men det är ju faktiskt rätt trevligt att göra det så det ska nog bli en söndags hobby ;)
Imorse kom Johanni hit också :) Mycket trevligt! Vi hade dock inte så mycket att göra, vart en sväng på stan men där är det ju samma lika som det var för 1 år sen typ. Haha! Hittade ett par skor, eller nej, dom hittade jag typ i början av vintern. Det var kärlek vid första ögonkastet, så jävla snygga! Knähöga skor, lite skrynkliga på sidan med knappar, platt och rejäl sula. 900 kr går dom på.. Men inte nu.. Nu kostar dom 450 kr!!! ÅH, jag älskar dom! :( Men har ju inte råd såklart.. Jag hade kastat mig över dom och älskat dom av resten av mitt liv annars.. Hahah!
Jaja.. Ne, nu vet jag inte vad jag ska skriva. Novalie älskar Maria Montazami! Ni vet reklamen hon pratar på? Varje gång den kommer upp på tvn så vänder hon sig om mot tvn, ler och pratar lite. Hon blir jätte glad av henne! Så jäkla go :) Kanske är hennes lugna röst? Vad vet jag. Men go var hon! :) Sen kryper hon och säger mamma, det har jag kanske sagt? Men säger det igen ;)

Hon vart förresten bra efter att jag bytte välling, kanske jag också sagt? Slutade i alla fall att spy på en gång. Men nu lär jag börja med en annan välling igen för majsvällingen är ju inte riktigt bra att äta hela tiden då hon blir hård i magen av den. Ska köra på Mild fullkornsvälling från 8 månader, kan ju inte spela någon roll eftersom hon blir 8 månader om typ 2 veckor.. Eller hur? :) Ska även ringa BVC igen imorgon och berätta hur det gått. Hon ville ju det så :) Den 14e, på alla hjärtans dag, då ska vi dit och väga och mäta igen. ÄNTLIGEN, känns som hundra år sedan.. Hon vägde 7100 sist, hoppas hon väger mycket mer! :D
Hoppas ni haft en bra helg..

Postat av: erica

det kanske är bättre att övergå från majsvälling till vanlig sexmånadersvälling först? även fast hon är nästan 8 månader.. fullkorn sätter ju fart på magen, medan majs som sagt är "lugnande", kanske är bra att övergå lite mjukt genom att ta något mitt emellan ett litet tag först.. men jag har ingen aning om vad bvc rekommenderar.. :p

2011-02-01 @ 18:43:03
URL: http://ericaengstrand.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback