En sväng på stan

Idag, efter lunch, vart det en sväng ner på stan med Emma & hennes lilla Alvin :) Jag hittade dock inte något speciellt, känns inte nå vidare att handla när Novalie har hela garderoben och byrån full av kläder. Ska vänta ett tag och sen börja fylla på med lite vår kläder :) Dock köpte jag ett par strumpbyxor på rean, 30 spänn! Som hittat :) Jätte söta var dom.. Tycker heller inte att butikerna i Sandviken har något större utbud på kläder, varken för barn eller vuxna! Så jag köper hellre ifrån H&Ms hemsida, där hittar man alltid något! :)
Jag har 50 kr rabatt på KappAhl så det vore ju great om man hittade något där men icke! Kanske sen :)

Åt lite pannkaka när vi kom hem, visade sig att älsklingen hade slutat tidigare ifrån jobbet så han var redan hemma när jag kom :) Vi ska väl åka iväg och handla lite nödvändigheter så får man ta stor handlingen när lönen/FP kommer istället.

Liten sitter just nu på golvet och leker lite, hon har bara sovit 1 gång idag så hoppas på att hon somnar runt 17 tiden igen men det blir väl svårt när vi ska ut och handla. Synd nu när man inte har den där enkla och händiga barnstolen som man bara kunde ta ur och i hela tiden. Nu måste man ju nästan ha vagnen med sig jämt eller sätta henne i en kundvagn.. Jaja, det löser sig! :)

Längtar till imorgon kväll då jag & min stora älskling ska ha en myskväll ♥ Och dessutom ska vi ju se filmenWelcome to the Rileys som jag så länge velat sett! Det ska bli helt underbart. Dock är det ju premiär på den filmen så det kommer väl vara smockat med folk. Men vad gör det? Hoppas på en plats högst upp för Kims skull ;) Han ville det och där finns det ju "soffor" också, ännu högre mysfaktor! Hihi..

Postat av: Marina

Ååh va mysigt de låter som ni ska ha imorgon kväll! :) Det är bra att ha lite tid för sig själva och bara rå om varann också :D Hoppas ni får de jätte mysigt! Vi ses ju en sväng imorgon på dan också.



Puss!

2011-01-20 @ 15:35:04
URL: http://marinaisabell.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback