Härliga dag

Dagen började ju faktiskt bra - med strålande solsken :) Det såg så skönt ut ute och vet ni vad, det var det med! Första gången på 2 dagar jag gick utanför dörren och som jag längtat! Eller alltså, ut har jag ju varit med inte på promenad. Gick ned på stan med mammi, in på Kappahl och köpte 3 plagg åt Novalie! :) En mössa som var så SJUKT söt, hon vart som en liten docka i den. Perfekt att ha till våren!
Sen strosade vi omkring en sväng bara innan vi begav oss hem till mamma.

Kim hämtade upp mig där, åkte till Maxi och köpte lite av det som behövdes till våran hemmagjorda pizza! SÅ GOD DEN VART, helt sjukt. En tacopizza, mums. Åt hur mycket som helst, bara för att det var så himla gott. Det ska göras om snart igen! Så det har varit en riktigt bra dag idag, tycker jag :) Imorgon ska gubben jobba, förhoppningsvis inte hela dagen! Vill ju ha vår helg här hemma eftersom han jobbar hela veckorna, blir lite ensamt och tråkigt när han är borta på helgerna också :(

Hoppas på fin väder imorgon med så man kan fortsätta gå ut och gå som vanligt igen :) Längtar som attan till våren också. MÅSTE till badhuset imorgon och skaffa mig ett kort så jag kan börja träna igen. Nu har jag tänkt göra det 100 gånger men glömmer hela tiden bort det! Men imorgon ska det bli av, om det går att gå ut dvs. Men förhoppningsvis! Vill ju följa med Emma på passet på tisdag och sen ev. gymma lite om jag nu bestämmer mig för att köpa ett kombi kort. Tur man kan ta det på avbetalning annars är det så sjukt mycket pengar man måste punga ut på en gång. Inte direkt gratis att gå där..

Jaja, det var väl allt för nu! :) Hoppas ni har en underbar helg..



En utav kläderna jag köpte :)



Mössan som hennes mormor köpte åt henne! :) Söt va??


Postat av: Nilla

Hon vart ur söt i mössan:) mormors älskling <3. Skönt ni får myspysa med varandra med gott att äta. Vi kanske kan äta nåt tillsammans nån helgdag:) Puss

2011-02-12 @ 23:46:33

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback