On my way to work :)

God morgon alla fina! Just nu sitter jag på bussen på väg till jobbet. Och idag känns det extra bra. Det är fredag och även min sista dag på detta projekt jag sitter på. Och, det är min sista jobbdag på dagtid. Det var tyvärr dåligt med platser kvar på dagtid så jag fick gå ned till kväll. Jag kommer ha bra arbetstider då jag fick bestämma dom själv :) Och nu blir det något helt nytt, ett tag, för jag kommer få gå tillbaka på dagtid igen så fort dom fått in fler projekt :) Men nu är det något helt nytt och det känns spännande! Jag kommer jobba 13-18 och 13-17 och på söndagar men kommer inte ihåg tiden. 11-19 tror jag. Och det känns helt okej! Jag är även ledig på fredagar :) Nu kommer jag få umgås mer med novalie, det blir dock färre timmar på dagis, och hunden behöver inte vara själv mer än 4,5 timme om dagen :) win för alla!

Nåja. Igår fick jag ringa till Lasse Berghagen i alla fall :) Och ja, det var han som svarade och pratade. En mycket trevlig man det där med extremt dålig humor :) Och jag fick han att uppgradera sina kort också! Sjukt kul :) It made my day. Hehe..



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback