Vadfan liksom?!

Snacka om maximal otur man har nu. Alla har legat magsjuka och man har tänkt "Åh, skönt att jag slapp det".. Men ja, tji fick jag! Först kliver man snett i högklackat så man kan knappt stödja på foten. Sen igår fick jag så himla ont i magen, kände på mig att det var magsjuka. Ja, så var det. Har varit uppe halva natten och haft magsjuka från båda hål(l)en, hahaha. Usch, vad äcklig jag var där.. Men ja, och sen fick jag feber med.
INTE OKEJ! Men vad gör man? Jo, man får vänta ut skiten.. Hoppas den försvinner snart :)

Vart ju Bingolott och BB igår kväll, sov flera ggr under dagen men det missade jag icke! Vart dock ingen vinst, alltid ett nummer ifrån att vinna något riktigt bra men man börjar ju tappa hoppet lite nu, faktiskt :P
Det var ju rätt person som åkte ur Big Brother i alla fall, det var väl det enda positiva med gårdagens program.

Nä, usch & fy. Kanske ska ta och slänga omkull mig en stund igen? Mamma kom och hämtade Novalie så jag kunde vila lite :) Skönt! Även skönt för henne att komma ut och inte bara sitta hemma med en tråkig mamma som inte orkar göra någonting alls just nu!!

Ha en bra dag ♥

Postat av: Charlotte

va fan, det går nog något nu... för samma sak här... mini har haft maginfluensan, och även gubben, jag o stora pojken har klarat oss.. ÄN så länge... hoppas verkligen att man klarar sig ifrån..

2011-04-11 @ 13:39:56
URL: http://angelsoflove.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback