Suck och åter suck

God dag.
Idag är ingen bra dag, vill jag påstå. Tur att kvällen/natten var sjukt rolig :) Jag satt ju hemma och var så himla uttråkad. Egentligen hade jag kunnat följt med ett par tjejer till Gävle som jag var sugen på men trodde Kim skulle jobba på kvällen. Dock gjorde han inte det, jag hade redan missat en del saker under dagen som jag ville iväg på men har man inget eget körkort så blir det svårt :( Nåja. När klockan var typ 20.30 så bestämde jag mig för att gå ut, ja lite sent påtänkt men vad gör det?? Marina var också sugen så hon kom hit och vi fixade oss och drack lite snabbt innan vi skulle iväg..

Det var sjukt lite folk ute igår men det är väl inte så konstigt med tanke på att September spelade på klubben igår. Alla var ju där, i stort sett. Men det var sjukt roligt ändå :) Tills vi skulle GÅ hem i våra as högklackade skor och jag hade redan så jäkla ont i fötterna. Ja, vad tror ni händer? Halvvägs hem ifrån bussen så kliver jag snett! ÅH, vad ont det gjorde.. TUR att jag inte bröt den. Och det handlar inte om att jag var full utan bara så himla trött i fötterna så det var väl därför. Idag gör det ju mycket ondare och jag kan inte gå på den riktigt.. Kim var tvungen att jobba i några timmar idag, känns inget bra! Gör så ont att springa och jaga lillan hela tiden, tar mig ju inte fram så snabbt..
Hoppas, hoppas att han kommer hem snart!

Fick bara sova 4 timmar inatt men strax efter 10 tiden somnade jag och Novalie igen :) Det var skönt. Vi sov i minst 2 timmar. Så jag har inte behövt gått på foten så mycket idag :) Kim får linda om den när han kommer hem sen.. Och så får man hoppas att Novalie vill vara snäll mot mamma idag ;)
Ikväll är det ju BB och Bingolotto, så man har något att se fram emot.
Ha en bra dag!

Postat av: Sandrah

Såg att du kommenterat en annan tjejs blogg och skrivit att du funderat på Lchf!



Ville bara säga att det inte alls är så krångligt och dyrt som man kan tro! =) Jag har gått ner 15 kg med lchf på 4 månader! Har skrivit lite om det här --> http://my-lchf-life.blogspot.com (nu var det längesen jag skrev, men det finns en del tips och länkar iaf!



Jag har inte lagat annan mat till mina barn... bara lagt till pasta/potatis/ris/bröd typ =)

2011-04-11 @ 12:20:49
URL: http://attvaramej.blogg.se/
Postat av: Angelica

Tack för tipset :) Ska kika in din blogg och läsa lite!

2011-04-11 @ 13:17:34
URL: http://mammatillnovalie.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback