Söndag = En bra dag

Jippie! :) Idag är det söndag och kvällen bjuder på massor av bra tv. Först är det ju Bingolotto och direkt efter det BB live. Ja, jag vet att jag är en nerd :) Men det gör inget, det får man vara ibland. Hah! :)
Jaha, och natten har varit sådär. Sovit riktigt dåligt och jag fattar inte hur jag kan vara så trött varje morgon nu när jag får sova till 8.00 istället för 05.30 typ. Mycket mer trött nu än då, drygt..
En bil stod, antagligen, på parkeringen och började tok gasa här utanför typ 2 tiden inatt. Jag vet vilken bil det var, den som höll på att köra ihjäl folk igår. Den stod parkerad här, avgasröret låg unden bilen även. En idiotjävel var det som körde. Det var to.m folk som slängde sig åt sidan när den kom, helt sinnessjukt.
Kände ett enormt obehag och det känns som man bara ska vänta på att det står något i tidningen..

Jag laddade hem appen Bilregistret igår på telefonen, såg att den var avställd och tillhörde någon i Borlänge. Med största sannolikhet är den stulen. Det skulle jag gissa på i alla fall. Dom parkerade väl den här under kvällen/natten och kom tillbaka när alla sover. Jag borde ha ringt polisen, varför gjorde jag inte det?? Kan man ju undra...
Alltså, det körde SJUKT fort. Den körde om oss och vi höll på att skita på oss. Och just att människor som gick på trottoaren bredvid kastade sig åt sidan, ja ni fattar väl hur fort den körde då... Körde dessutom om oss när det var en ganska skarp kurva alldeles framför, hade lätt kunnat krockat om det kommit en bil.
Hoppas idiotj-veln inte kört ihjäl någon bara..

Anyway.. Vad ska ni göra idag? Fler som spelar Bingolotto och tittar på BB? :) Jag funderar på att ta en promenad senare. Är ju skönt ute även fast det inte är någon sol.. Får nog bli så!
Ha en jätte fin dag..




Postat av: Pappa

Älskar er mina prinsessor :):) <3

2011-04-03 @ 09:45:29
Postat av: Anonym

Vilket liv man måste ha om man sitter och glor ut genom fönstret på en bil som några ungdommar kör en lördagskväll.?



orka skriva ett helt inlägg om det..

2011-04-03 @ 11:04:04
Postat av: Angelica

Hahaha :) Nu var du bra rolig! För det första ser jag inte ut dit och det var så att Novalie vaknade av oljudet mitt i natten så det var inget jag la så stor vikt på i natt. Vilket liv man måste ha om man orkar sitta och kommentera negativa kommentarer?

2011-04-03 @ 12:03:32
URL: http://mammatillnovalie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tydligen eftersom du hade tagit reg nummret och kollat upp det?



2011-04-03 @ 12:06:52
Postat av: Angelica

...Och vilket liv att bo i Ockelbo? :D

2011-04-03 @ 12:08:16
URL: http://mammatillnovalie.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ja, jag gick förbi bilen när jag gick hem ifrån affären siddu :) Gjorde det av ren nyfikenhet, om man kunde se vem som ägde den. Hade du haft barn eller bott i ett område som kryllar av barn hade du nog brytt dig också. Se så, gå ut och lek av dig nu....

2011-04-03 @ 12:09:52
URL: http://mammatillnovalie.blogg.se/
Postat av: Anonym

och du som skriver negativa kommentarer, vilket liv har du som sitter och läser bloggar som du uppenbarligen inte ens tycker om att läsa eftersom att du bara klagar?

2011-04-03 @ 12:22:37
Postat av: Anonym

Tyvärr så bor jag inte i Ockelbo och den dagen jag får barn så har jag nog flyttat från lägenhet till hus :)



för fult väder för att ut å leka nu siddu ;)



2011-04-03 @ 12:51:53
Postat av: Kerstin

Haha vilken idiot som skrivit, den personen kan inte ha mycket till liv som orkar sitta o klaga på va du gör o hur du tycker o tänker , måste ha en störning på nå vis ^^.

Kram /K.

2011-04-03 @ 14:37:56
Postat av: Mamma

Alltså jag brukar inte kommentera vad andra skriver men nu kan jag inte tiga. Om det är en bil som håller på och köra ihjäl folk så är det allvarligt och en sån sak är det väl inget konstigt att man skriver om??? Man skriver väl för fan om vad man vill??!! Ge sjutton i och gå in och läs den här bloggen då!!! Den är ju så tråkig, eller inte, då skulle du inte läsa den...huaa sägar jag bara..

2011-04-03 @ 14:48:08
Postat av: Linda

Man får väl skriva om vad man vill i sin egen blogg eller har jag fel? Angelica, du verkar vara populär av alla anonyma läsare, igentligen skulle du dra nytta av det och starta "egen blogg" (Så du kan tjäna pengar på den), se bara på blondinbella, miljonär! eftersom du verkar provocera med det där inlägget, dra på lite mer vettja ;)

2011-04-03 @ 15:27:43
URL: http://buslinda.blogspot.com
Postat av: Angelica

Ja men eller hur Linda? Tror jag ska satsa på det ;) Men jag vet inte om jag orkar bli känd.. Hahahaha

2011-04-03 @ 16:15:13
URL: http://mammatillnovalie.blogg.se/
Postat av: Josef

Dam dam di dam dam

2011-04-03 @ 19:24:03
Postat av: Angelica

"Josef", vad vill du ha ut av den kommentaren? Att jag ska tro på att du heter så och är ifrån Ockelbo? You can't fool me, honey.

2011-04-03 @ 23:09:39
URL: http://mammatillnovalie.blogg.se/
Postat av: marina . s

undrar om det är den bilen som ligger i slänten ner mot centralvakten (sandvik) nu ...

2011-04-04 @ 19:22:26

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback