Soliga dag

Åh, idag är det fin väder :) Synd att det blåser så fruktansvärt mycket bara. Själv tänkte jag ta en promenad till mamma/mormor när lillan har vaknat. Ska få torsk med äggsås där, MUMS! :) Imorse åt jag en halv macka, 2 dl lätt yoghurt och 30cl citronvatten ;) Jag tänker att jag måste börja göra rutiner åt mig själv. Eller inte rutiner, snarare vana. Börjar med frukosten, ser till att äta mindre och ändra på den liten. Sedan fortsätter jag med lunchen osv.. Jag blir annars så ivrig, vill allt på en gång och så blir det inte ett skit gjort istället. :)

Idag är det lördag. Satt precis och funderade, är det söndag idag? Haha. Usch, hemskt att man blir osäker på vilken dag det är! Snacka om ett bevis på att man har alldeles för lite att göra.. :P
Kim jobbar ju hela helgen så jag missar både klädbytardagen i Årsunda och Living and Room hos Marina :(
Det är ju skit tråkigt att inte ha körkort och egen bil. Jag måste sätta igång med körkortet snart så man slipper vara så beroende utav honom jämt.

Jag hoppas jag kan börja med körkortet i sommar eller efter sommaren. Jag får övningsköra med Kim nu också, ska bara fixa synintyget och ansöka om sånna där blanketter. Och ja, gå på handledarkursen också. Min tanke är i alla fall att bara köra hemma och ingenting på körskolan. OM man nu inte skulle känna sig osäker på något, då kan man ju ta någon lektion. Men vet många som bara kört hemma och fixat det :) Kim har ju inte haft körkort så himla länge, 5 år, så han kan ju fortfarande alla regler och sånt. Eller dom flesta i alla fall, haha..

Jaja, nog om det.. Nu ska jag fixa lite innan hon vaknar och sedan gå ut :)
Ha en underbar dag! Puss ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback