Seg dag

Ja, nu är man mätt och belåten. Lite små seg med men hela den här dagen har ju varit seg. Kim lägger lillan nu, låter inte som hon är nå sugen på att sova dock. Haha! :) Får hoppas att hon somnar snart..
Var och handlade det som fattades till maten idag på Coop, svängde in på Klädjätten också och hittade ett par skit söta, vita jeans leggings till Novalie. Kort kommer sen :) Dom har faktiskt riktigt fina barnkläder där.
Dom hade också ett regnställ för 300kr någonting. 349:- tror jag. Skit fina! Jag fastnade ju såklart för Hello Kitty stället, åhhh så fint det var. Skulle vara perfekt att köpa när det är dags för dagis :)

Jaja, så var det med det. Vi var även in på Jysk en snabbis. Hittade påslakanset för 99:- till spjälsängen. Skit söt!! Och så letar vi rullgardin till Novalies rum. Persiennerna vart förstörd efter att dom rustade där :S Har ingen aning om hur dom lyckades med det men det går inte att fälla ner på ena fönstret. Får kolla med S-hus om dom kan fixa det men dom verkar ju inte ha att göra med någonting i dessa lägenheter så förmodligen inte..
Vill ha en svart eller vit rullgardin med nå fint mönster på. Typ stjärnor eller så :) Dom hade dessvärre inte det på Jysk. Kanske Ikea har? Någon som vet något annat ställe, kanske?? :)

Själv är jag så jäkla shoppingsugen. Men jag låter bli :) Det är ju super roligt att sitta och beställa massa på nätet. Men när man bestämt sig för att bara handla från bankkortet och inte på konto så lär man låta bli. Får vänta tills vi har mer pengar, helt enkelt. Men det är svårt när det är erbjudanden till höger och vänster. Har i alla fall beställt en ny BH, frågade herrn i huset om det var okej och det var det ;) Kan vara för att jag typ har 1 som jag använder jämt. Jag är så himla snål när det kommer till underkläder, brukar inte vara den som köper BHar ofta även om jag vill. Konstigt det :S
Men när man inte tycker att man är fin i någonting som har med underkläder att göra så kanske det beror på det..

Aja, så är det :) Hade man sett ut som en supermodell i kroppen hade det nog varit roligare ;)
Nu ska jag slå en pling till mamma, glömde fråga henne en sak.
Ha en jätte bra kväll. Puss ♥



Påslakanset Baby/Junior på Jysk, 99:-


Postat av: Anonym

åh, va fint !!!!!! vilken storlek är påslakanet och örngottet

2011-04-05 @ 11:50:13
Postat av: Angelica

Du, det vet jag faktiskt inte exakt. Gå in på Jysk.se och kolla :)

2011-04-05 @ 13:49:23
URL: http://mammatillnovalie.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback