Kyckling baguette och film

God kväll :) Har precis tryckt i mig en baguette med ost, kyckling, fetaost och gurka. "Grillad" i ugnen, sjukt gott. Till det hade jag tänkt att se filmen "Just go with it" men kvalitén var ju skit kass så vi tar hem en annan film :) Istället blir det skräckisen "Wake Wood" som förövrigt verkar skit läskig.. Får se :)

Idag vart det en sväng till mamma också ju. Mysigt :) Fikade och lät barnen leka, hihi.
Annars har det faktiskt inte blivit så mycket mer. Får se om det blir en tidig kväll ikväll. Kim ska upp och fiska imorgon bitti runt 5 tiden.. Herregud, hur orkar man!? :) Själv hoppas jag på att få sova till 8 i alla fall.
Bingolotto i vanlig ordning imorgon, spännande. Kim vann ju en ny lott sist så han har 2 st att spela på nu :)
Dubbel chans att vinna, alltså ;)

Sen måste jag ju bara säga att jag är så fruktansvärt förbannad och besviken på en person. Jag skulle inte ha några problem att skriva ut namn och hela fadderullan, så irriterad är jag. Men jag hoppar över det så jag inte behöver få massa onödiga kommentarer. De som det handlar om vet vilka dom är.. Idioter, säger jag bara.
Kan ju säga som så att den ena är ju så falsk så det finns inte ord för det. Ett riktigt jävla rikspucko utan något som helst samvete.. Vet han vad det är, tro? Nä, skulle inte gissa på det faktiskt.
Är så trött på falska människor, sånna har man ju fått nog av. Dom finns överallt! Och dom kan stå en närmare än vad man tror dessutom. Bara det att välja *** bevisar ju att det är något som är allvarligt fel.. Suck..

Nä, om man ska ta och sysselsätta sig med något annat kanske. Men vad? Vänta på att filmen blir klar iaf.
Hoppas ni har en trevlig lördag :)


Postat av: Anonym

jag håller med dig,ännu värre när folk aldrig lägger ner utan dom verkar njuta av att trycka ner andra...nä uscha! skaffa egna liv liksom....man väljer ju att ignorera dom men dom fortsätter ändå

2011-04-02 @ 21:44:09
Postat av: Anonym

just ja, du får gärna dela med dig hur du blir av med skitsnackande människor....alla tips välkomnas då sånt folk verkar finnas överallt, har liknande problem så ja förstår hur drygt det är....

2011-04-02 @ 23:03:36

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback