Ingen vinst..

Näpp, ingen vinst denna gång men bättre lycka nästa söndag ;) Positiva Angelica, yes indeed! :)
Och fy vad "chokladbollar" jag har ätit idag. Hur gick det med min diet? Nja, inte så bra.
Jag har ju tammetusan NOLL självdisciplin. Det är riktigt illa! Vart ska allt ta vägen, hur ska jag någonsin komma dit jag vill om jag inte ger mig fan på det? Hela jag kommer ju se ut som en boll snart, hahaha.
Jaja, måste ta tag i det där. Lär betala den där "straff"avgiften på badhuskortet med. Riktigt dumt av mig att få 3 varningar pga slarv. Men men, det är som det är.

Vad gör ni ikväll då? Aldrig någon som är rolig nog att kommentera om vad du gör! *SUCK* ;)
Det går an att skriva massa onödiga personangrepp till kommentarer men aldrig något snällt, hahaha.
Som tur är har jag nog blivit van vid alla dumhuvuden så jag tar inget personligt längre. Visst känner jag att jag vill förklara mig eller stå till svars för mig själv vissa gånger, eller typ alla gånger, men det blir tillslut bara riktigt roligt och skrattretande att se vad folk kan säga för att må bättre själv :) Lite sådär lågstadie varning på sånt folk. Ni vet dom som har sån dålig självkänsla att dom lär ge sig på andra? Ja, precis så är NI. Galet!! :)

Imorgon är det ny vecka igen i alla fall. Ny vecka betyder nya tag. Jäklar vad jag ska promenera! Ja, för det ska jag. Imorgon åker jag till mamma i några dagar igen, då kommer dom ju hit och rustar badrummet. SEN är allt klart. Eller nej, nya skåpluckor ska vi ju ha också men inget man behöver fly hemifrån för ;) Längtar!!
Jag har faktiskt ingenting särskilt planerat i veckan. Förutom mina promenader då. Och så tar jag eventuellt och betalar det där på badhuset så jag kan träna igen.

Tänk om man vore rik.. Ekonomiskt oberoende. Vet ni vad som står högst på min lista då? Jo, det ska jag allt tala om.. Först skulle jag självklart ta körkort och köpa en egen, helt splitter ny, bil :) Sen skulle jag flytta till hus, of course. Och sätta in massor av pengar på Novalies konto, så hon kunde göra mycket roliga saker när hon blir 18år. Ett tvång skulle vara att ta körkort, annars skulle hon få ångra det sen. Haha :) Efter det kommer en personlig tränare, helst en personlig tränare och kock i ett ;) Ja, vad jag skulle göra sen? Operera mig! Åh, vad jag skulle operera.. Hahah.. Ja, jag skulle göra så himla mycket. Så.. TÄNK, tänk om man vore rik....



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback