Framsteg

Tänkte bara ge en kort sammanfattning om de framsteg Novalie gör :)
Hon har inte börjat gå ännu men det är nog inte långt borta.. Men man märker verkligen hur mycket hon lär sig och utvecklas nu och det är så himla kul att se!

Numera så "pratar" hon i telefonen. Hon använder i stort allt som en telefon :) Tar upp, vad det nu är, sätter det mot örat och säger "allå, allå" och hur söt är hon inte då!? Vi har fått med en snutt på film när hon gör så :)

6e tanden är på väg ut också, snart har hon väl hela munnen full i tänder! :)

Hon har lärt sig hur man tar sig ned ifrån soffan, HELT SJÄLV. Jag vart jätte paff när hon gjorde det, trodde hon var för liten än för att komma på det. Men hon vänder sig om, lägger sig på magen och hasar sig ner :) Det kanske är normalt att de kommer på sånt i 10 månaders ålder, jag vet inte jag.. :)

Hon pekar på precis ALLT och ibland kommer ordet "där" fram :) Hon älskar verkligen fotografier. Så fort vi går förbi ett så pekar hon och skrattar! Så j-vla söt så man vill ju bara äta upp henne.. Frågar man vart Neo är, så pekar hon direkt på fotot på kylskåpet så det vet hon också. Och som hon älskar Neo! (Hennes kusin)

Får se, vad har vi mer då.. Ja, hennes REJÄLA humör! Herreguuuud. 10 månader gammal och känns som hon redan är i trotsåldern. Och får hon inte som hon vill, då jääääklar. Hennes gallskrik är INTE att leka med, fy vad jobbigt det kan bli :P Det är säkert något jag har glömt också men nu vet ni lite mer också! :)







Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback