Bra dag!

Hej. Nu har ju mitt bloggande varit lite till och från, blir ingen stor bloggare av mig in't! ;) Nä men man har ju sina perioder. Jag ska försöka komma igång igen, tappat många läsare såg jag men det var väl inte helt oväntat. :)
Då får man försöka ragga till sig dom igen då, haha.

Idag har det varit en bra dag för en gångs skull, tänkte jag skriva. Men den har varit lite bättre än alla andra! Kan bero på att jag fick sova hela natten utan att vakna förens 06.30! Woho!! Jag gick o la mig efter BB och somnade väl efter ca 30 minuter.. Jag kände mig väldigt utvilad, i alla fall :) Det var riktigt skönt..

Anledningen till att vi gick upp så tidigt var för att vi hade tid på BVC kl 8 imorse, uuh. Men det gick bra :) Var ju rätt kallt ute imorse, stod på 0 grader. Men vi åkte med Kim dit och gick hem och då var det lite skönare. Man blir ju varm av att gå också! Lillan har sovit i vagnen 2 gånger idag hon, duktig tjej. :) Mötet på BVC gick jätte bra, hon följer kurvan mycket bra. Trodde dock hon skulle ligga lite under i vikten eftersom jag har haft svårt att få i henne mat efter hennes magsjuka men icke! Hon dricker ju såklart välling istället men det har blivit lite mindre än vanligt.. Magen kanske håller på att repa sig ännu, vem vet. :)

Efter BVC gick vi ju som sagt hem, var inte hemma så länge. Bestämde mig för att dra ner på stan med mamma :) Gick på Lindex, hade 3st 30% rabatt där. En på barnkläder, en på damkläder och en på underkläder. Får ni också hem sånna? :) Sjukt braiga. Jag brukar ju aldrig någonsin utnyttja dam kläder rabatterna men idag gjorde jag det! Rachel Zoe har ju gjort en kollektion med Lindex och fy attan vad fina kläder det fanns!! :) För en gångs skull, kanske man ska säga. Hittade en sjukt fin tunika, vart helt kär i den :) Ordinarie pris är 299:- och så fick ju jag 30% rabatt på det då. Som hittat! Dessutom... Jag hade världens TUR för omväxlingens skull. Har ju haft ett öga för en jacka åt Novalie där.. Och då tänkte jag passa på att köpa den nu eftersom hon inte har en riktig vårjacka.. Men jag hittade den inte :( Trodde att den var slut men det fanns EN kvar. Den hängde lite undangömt så jag vet inte om någon hade försökt gömma den :P Stackars den i så fall men lucky me :D
Det var stl 80, precis vad hon ska ha. Så jag tjingade den på en gång så den inte skulle försvinna..
Så nu har jag en ny tunika och hon har en jacka..

Ja, det var det :) Nu, efter lite kvällsfika, tänkte jag ta en lång promenad innan BB börjar. Lära bara låta telefonen ladda lite så den inte dör när man lyssnar på musik, då blir det ju så lång tråkigt att gå.
Hoppas ni haft en bra helg och en bra dag idag. Puss ♥






Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback