Tung natt, trevlig dag

I natt vart det inte mycket till sömns men fick sen sova ut till 9.30 ungefär. Välbehövligt! Gick ner på stan runt lunch tid, mötte Marina och vi strosade omkring där nere. Hon hittade sig en jacka :)
Mötte sen upp brorsan, Neo och mamma. Jag följde med dom hem till mamma och åt en färdig rätt jag hade köpt. Är dock hungrig igen så det var väl inget att hurra för :p

Bestämde mig för att följa med Marina & Therese ut ikväll. Ska bli roligt :) Är lite sliten just nu men får hoppas att man blir piggare mot kvällen. Har nyss tagit en varm och skön dusch med stor älskling. Lill älskling ligger och sussar så sött :)

Ne, ska väl ta och försöka hitta något att ha på mig (vilket inte är det lättaste) och sen sminka mig.
Har inte handlat något nytt man kan ha på sig en utekväll heller så det blir väl nå gammalt skit.

Ha en fortsatt trevlig lördag!

Postat av: Marina

De va riktigt skoj igår :D Måste göra en favorit i repris nån gång. Tack för igår gumman!! Hoppas du inte mår allt för dåligt idag ;) Jag vaknade vinglig, men nu är de bra :P



Pusss !

2010-10-17 @ 11:16:18
URL: http://marinaisabell.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback