Trött

Mm, nu är jag riktigt trött så blir alldeles snart sängen för min del :) Novalie har varit vaken tills typ, nyss. Hon somnade precis *peppar peppar* men det var väl för att hon för det första var vaken HELA dagen idag och somnade sen runt 18-18.30 tiden och sov ett par timmar. Blivit helt knas för henne idag, var lite för mycket liv hos mamma (som vi hälsade på idag) för att hon skulle kunna sova. Och vagnen passar det ju inte alls att sova i så länge den står still ;) Där ska det gunga och kännas att man är ute och går för att hon ska sussa.

Har som sagt varit hos mamma hela eftermiddag idag. Kim hjälpte ett par kompisar att flytta :) Han kom sen och hämtade mig hos mammsen. Har varit lugnt resten av kvällen, vi har suttit och spelat lite.
Imorgon är det vardag igen vilket innebär jobb under dagen för Kimmen och träning för mig på kvällen.
Pilates imorgon och Core på tisdag och torsdag. Men ser ut som att jag kommer få gå på Coren själv på torsdag då Marina jobbar. Kanske kan jag få med mamma dit? ;) Annars får jag helt enkelt gå ensam.

Kommer komma ett inlägg i min "privata" blogg som bara är för mina vänner också. Är en sån här dag som jag behöver skriva av mig lite, känner jag :)

Godnatt och sov gott!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback