Trött, sliten, less

Ja, det är precis så jag känner. Jag har sovit några timmar på eftermiddagen men det hjälpte inte. Jag mår illa och känner mig allmänt depp. Kanske är vädret, vad vet jag. Måste ut och gå med Novalie snart, vi har inte varit ute på ett tag nu. Men inte konstigt det heller när man inte har en varm jacka att sätta på sig..
Blir att åka in till Valbo imorgon förmiddag och prova en som jag hittade på Intersport.se

Novalie har haft en mindre bra dag idag, precis som sin mamma. Jag har inte kunnat gjort mycket alls, knappt fått gå på toa ifred. Fick slänga ihop en champinjon soppa och 2 hårdbröd mackor och kasta i mig det så fort det gick med henne liggandes på golvet bredvid mig. Herregud, alltså. Det är som man sitter ihop med en annan människa, som att hon är fastsydd i mig.

Undrar om det finns någon öppen förskola här i Vallhov eller i närheten? Tråkigt att gå själv, dock. Men vad ska man göra? Alla andra verkar ju gå på sånna, själv sitter man och ruttnar. Novalie måste få träffa andra bebisar också, känner jag. Nog för att jag vet att vi räcker som underhållning åt henne men jag tror det kan vara bra i alla fall. Men får man ingen inbjudan till sånt eller lär man ta reda på det själv?

Hoppas på fint väder imorgon så man kan ta en promenad på eftermiddagen. Ska in på Lindex och köpa en overall till lillan också, snart dimper väl snön ner utav f-n så då är det lika bra att ha en sån hemma.

Jaja, nu ska jag ... ja, inte vet jag. Tycka synd om mig själv.

Postat av: Anonym

Har funnits en öppen förskola vid killingen. Tror det är sandvikens kyrka som har det. Kolla på deras hemsida. Annars är det stensätra och kanal kyrkan har också. Finns nog fler. Inte roligt att bara sitta hemma. Varken för mamma eller barn :)

2010-10-19 @ 18:20:47
Postat av: Carina

det finns en öppen förskola i björksätra som har baby sång på fredagar som är jätte bra =)

Kl 9:30 öppnar dom och sången är kl 10.

Lycka till

2010-10-19 @ 20:05:36
Postat av: sandra

Det finns mer i björksätra också, på smassens :)

tror dom har öppet måndag - tisdag + babysången på fredagar då :)

2010-10-19 @ 22:27:33
URL: http://sandraspjuth.bubbleroom.se
Postat av: linda

bara att hojta till om du vill följa med på babysång vettu :) fredagar.. hörde att de har även på torsdagar på stan, sigridsgården..

2010-10-20 @ 18:45:05
URL: http://metrobloggen.se/buslinda

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback