Shoppat

I förmiddags åkte jag, lillan, mamma och Marina in till Valbo en sväng :) Hade massa olika 30% rabatt kuponger på Lindex så tänkte skaffa en overall till Novis och hittade en jätte fin :) Köpte även ett par tjockare tights/strumpbyxor åt henne och ett par vantar ifrån H&M som var jätte fina!

Till mig själv köpte jag en McKinley jacka, var rea på den så fick betala 900:- för den. Men jag betalade ingenting efter som mammsen betalade den åt mig :) Tack! Behövdes verkligen..
Vart så sugen på att shoppa lite nya kläder åt mig själv också, kan säga att det inte finns mycket i min garderob längre. Jag kan ju inte ha i stort sett någonting ifrån innan graviditeten. Men får handla lite titt som tätt, det är ju jul snart så prio 1 är julklappar. Kanske kan köpa mig en tjock tröja sen eller nå :)

I eftermiddag blir det tacos mys med älskling. Skulle ha varit på spinning idag men jag ska hoppa över det. Går på core imorgon, det räcker gott och väl med 2 pass denna vecka. Har ju inte varit på topp och känner mig fortfarande rätt dämpad. Tror dessutom att spinning är lite att ta i än, behöver träna upp mina benmuskler lite. Nästa 4 månaders kort jag köper kommer jag nog lägga till 400:- så jag får gå på gymmet.
Hatar att gymma men det behövs om detta ska gå lite fortare, bygger ju inte direkt några benmuskler av att gå på core pass 30 minuter, en gång i veckan. Skulle kunna gå på Pilates på måndagar, core tisdagar och core torsdagar. Hmm.. Ja, jag vet inte. Men spinningen lägger jag åt sidan tills jag är mer tränad och orkar hänga med alla andra. Annars blir det nog så att man tröttnar rätt snabbt..

Nu har man en varmare jacka också så nu kan man ta promenader :) Får se till att skaffa ett par bra, varma skor som är sköna att gå i också. Det är det som är så drygt med vintern, det är både nya kläder och skor man behöver plus massa julklappar. Vintern måste vara den dyraste årstiden!

Nä, nu skriker lillan (som vanligt så passar det inte att varken ligga under babygymmet eller sitta i babysittern) så ska ta henne nu. Hörs!








Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback