Roadtrip

Idag ska jag åka med mamma på en liten roadtrip till Ludvika. Hon ska nämligen byta till vinterdäck på bilen och dom råkar finnas där. Det blir för knöligt att ha med både hund och bäbis så Novis får stanna hemma med pappsen idag. Så fort jag slog upp ögonen i morse och kom på att jag ska iväg så högg det i magen, har aldrig varit ifrån Novalie en hel dag och jag ser inte fram emot det :'( Kommer sakna henne så fruktansvärt mycket. Bland de jobbigaste dagarna någonsin. Låter kanske fjantigt, men så är det. :)

Vi får se när jag kommer hem igen. Däcken har vi tid för byte kl 15.15 i eftermiddag så det lär ju bli någon gång efter det. Jag ska snabba på proceduren om det behövs, haha :p

Ska snart kliva upp och äta frukost, tänkte jag. Ont i mina ben idag, vill jag lova. Träningsvärken sitter nog i hela helgen, blir ju bara värre för varje dag :p Vi hörs senare, ha en jätte bra fredag!



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback