Pilates

Först vill jag tacka för de fina kommentarerna om mitt sittdel på vagnen :) Ja, visst är den FIN!? Creme färgad läder. Skit snyggt. Påminner om orm mönster när man tittar på nära håll. *Tummen upp*

Nyss hemkommen ifrån Pilatesen. Härligt kvälls avslutning på denna måndag. Det blir hårdare träning där för varje gång. Nu när man börjat med boll så är det SJUKT jobbigt. Att sätta en boll mellan vaderna, med benen upp i luften och "gunga" fram och tillbaka, från höger till vänster, är skit jobbigt. Man skakar i hela kroppen tack vare att man har noll muskler såklart ;) Men snart så, de kryper fram sakta men säkert.
Ska kolla på Rusta om dom har någon matta och pilates boll kvar där, såg att dom hade det förr. Då kan man köra lite Core och Pilates hemma också, går ju snabbare om man gör det mer än 1 gång i veckan.

Onsdags träningen kommer se annorlunda ut än vad jag trodde. Har bestämt mig för att inte fortsätta på Zumban. Det blir fullbokat samma dag man kan boka (man kan boka 4 dagar i förväg) och det är packat med folk, dvs man kan knappt röra sig. Då blir det inte bra, tycker jag! Man ska inte behöva passa sig för att dansa in i alla andra, då är det för dåligt utrymme. Så jag kommer att börja med 45 min spinning istället.
Snäppet jobbigare, kan man väl påstå ;) Jag kommer mest troligt ramla när jag reser mig ifrån cykeln. Men man måste ju börja någonstans och då får det väl bli så då. Heheh! Nu hoppas jag bara att Marina har bokat in spinningen på onsdag så jag slipper skämma ut mig själv, då är vi två. :D

Ja, denna dag började ju inget bra. Vart ingen fika på stan med Linda och Elin, hade sett fram emot det :(
Men jag hade en sjukt jobbig natt, sovit så dåligt och knappt någonting. Var helt död imorse, orkade knappt hålla upp ögonen. Hade ingen större lust att gå dit och sitta som en zombie och gäspa mig igenom hela vår fika. Men förhoppningsvis bokar vi in en ny dag i veckan :)

Ser ut att bli promenad med Angelica imorgon, får se om hon ringer. En annan är så fattig den här månaden så jag vill inte ta mig råd att tanka på telefonen ens. Lär väl inte ska bli nå bättre månaderna framöver heller med julklappar + svin dyr el! Men smakar det så kostar det, är väl så man brukar säga.
Johanna har ringt mig 3(?) gånger idag tror jag. Även igår, om jag minns rätt. Olyckligtvis har jag missat alla samtal ifrån henne och inte kunnat höra av mig tillbaka, så läser du detta min sköna, så ring imorgon förmiddag eller ja.. under dagen! :) Saknar din ljuva stämma!

Nä, nu blir det lite körv med bröd och kvällsmys med min älskling. STOR älsklingen, alltså ;)
Lillälsklingen ligger och sussar. Ha en bra kväll!

Postat av: Marina

Japp på onsdagar ska vi trampa järnet :D



Får se om vi orkar den nivån som dom andra som är med ;P

2010-10-11 @ 23:06:01
URL: http://marinaisabell.blogg.se/
Postat av: Marina

Japp på onsdagar ska vi trampa järnet :D



Får se om vi orkar den nivån som dom andra som är med ;P

2010-10-11 @ 23:06:22
URL: http://marinaisabell.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback