Passar på

Jag tänkte passa på att skriva ett snabbt inlägg medans Novalie sover här bredvid ♥
Vart inte många knop igår, satt hos mamma i ett par timmar tills Kim kom och hämtade mig.
Vi bestämde oss för att äta en pizza, båda var vrålhungriga. Inge gott var det heller!
Resten av kvällen spenderades i soffan, lillhjärtat var på dryg humör :p Det var nästan lite som en kolik kväll,
hon bara skrek och skrek tills hon tillslut somnade. Vet inte om hon hade lite ont i magen eller om det är munnen, tror det har börjat kliat i munnen på henne. Hon dregglar jätte mycket och gnager liksom på händerna. Känns som att det skulle kunna vara så i alla fall, men man vet ju inte. Det visar sig!

Idag händer ingenting särskilt heller. Ville att Kim skulle vara hemma idag och jobba imorgon istället men fick ju inte som jag ville :( Så jobbigt när han jobbar hela veckorna och sen bestämmer sig för att jobba en hel helg. Man hinner ju knappt ses någonting och skulle vara härligt med en hel dag med familjen. Känns som det var en evighet sen? Jaja, han lär göra som han vill. :)

Får se om mamma och pappa kommer förbi senare. Jag ska i alla fall iväg till Coop och handla lite.
Skulle behöva ta en dusch, kanske får lägga in henne i sängen (och hoppas att hon fortsätter sova) och skynda mig att ta en dusch och slänga i mig någonting att äta. Får se hur jag gör!

Mamma knäppte jätte fina kort på mig och Novalie igår som jag väntar på att hon ska ladda upp.
Lägger upp dom här så fort jag fått dom :)


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback