Helt slut

Sitter nu hemma hos mamma efter Core passet. Är helt slut i kroppen! Tog en snabb promenad till badhuset innan passet så man vart uppvärmd i kroppen. Gick 10 minuter snabbare än vad det brukar göra så nog vart det raskt allt. Men nu är jag helt slut som människa och ser fram emot en "ledig" helg som kommer bestå utav träningsvärk. Men det är det värt!! Jag är så taggad på att få kroppen i någorlunda form, men jag vet att jag aldrig kommer få tillbaka den som den var. Jag blir glad om jag får bort "överflödet" av gravidmagen som kommer bli jätte svår att få bort. Bristningarna får jag leva med men förhoppningsvis bleknar dom när magen minskar. Kommer nog heller aldrig kunna räkna med att få en platt/vältränad mage. Men bara jag får bort hänget.

Nä, nu ska jag snart få skjuts hem. In en snabbis på affären först och sen hem och kvällsfika för jag är HUNGRIG!

Postat av: Linda - mamma till Liam

jag fick jätte mycket brisningar på magen och ja klart dom syns men dom har bleknat jätte mycket! Men hänget på magen har bara blivit värre efter att jag gått ner i vikt, men men sånt man får leva med :)

2010-10-15 @ 14:39:17
URL: http://lindaperssonn.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback