Härligt

Härligt att se så många som fortsätter läsa bloggen :) Trodde det skulle vara några enstaka bara, hehe.
 
Idag har jag inte gjort så mycket, plockat och donat här hemma. Låg ju grejer över hela golvet så man snubblade ju titt som tätt. Inte bra! Men nu ser det bättre ut .. Dock så tillåter inte min lilla här hemma att jag gör någonting annat än är med henne. Igår var hon så hela dagen, från morgon till kväll, och jag vart sååå trött. Kommer vara en lika dag idag, bara mamma mamma mamma. Blir att sätta på sig bärselen om man ska kunna ta tag i disken och matlagningen sen. Hmm..
Jaja, men så är det. Barn kommer väl i såna perioder med.

Hon står (lutar sig mot mig) och gäspar här men inte vill vi sova här inte! Det är så man skulle kunna tro att hon inte tror att det finns en morgon dag med :P Och sova lite middag skadar ju inte men det är inte så lätt att få henne att förstå det inte ;)

Tror mamma skulle komma förbi en sväng också. Klockan 19.00 är det dags för Core på badhuset. Har inte tränat någonting alls denna vecka. Illa illa! Men nästa vecka (som jag sa sist med) så får det bli ändring på det. Får hoppas att man hinner med att boka Zumban innan den blir fullbokad bara.
Pilatesen bokar jag idag så jag har det gjort :)
Fick första delbetalningen på passkortet igår.
Vet ni om att det blir billigare att delbetala kortet än betala av det direkt? Pass kortet kostar 1200 :- om man betalar på en gång men man betalar ungefär 1100 :- om man delbetalar.


Nej, nu lär jag få på mig byxor och diska innan mammsen dyker upp.
Pusshej!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback