Ett core pass

Fy attan. Nyss hemkommen ifrån ett Core pass. Herrejösses vad jobbigt! Snacka om att man har NOLL magmuskler men nog kom dom fram nu allt :) Jag måste lära mig att pressa mig till det yttersta, är nog lite för försiktig än så länge. Men bara man känner att det tar så är ju det positivt! :) Kan nog garantera att det blir min första träningsvärk för hittils har jag sluppit undan den.

Men det var grymt härligt! Mitt tränings schema ser numera ut såhär:
Måndag: Pilates / Så småning om Power Pilates
Onsdag: Latinzumba (med förhoppning att det finns plats)
Torsdag: Core / Så småning om Spinning som uppvärmning

Det ser väl ändå bra ut? :) Lite prommisar därimellan och träning hemma så kommer det här sluta positivt!
Ska skaffa mig en matta så man kan köra både lite Pilates och Core hemma :) I slutändan, även om det kommer ta ett par månader innan man ser resultat, så kommer det vara SÅ värt det. Jag har aldrig någonsin tränat så som jag börjat gjort nu så det känns underbart. Hoppas man kommer må bättre snart med :)

Ja, det var det :)

Idag kom min pappa hit också, eller ja, till mamma :) Ska ses imorgon! Får se vad helgen har att bjuda på.
Tror Kim ska jobba i alla fall. Själv ska man väl .. slappa? Göra någon god mat kanske.

Nej, fy. Nu orkar jag inte skriva mer, haha ;) Ska ta en dusch så fort lillgumman har somnat.
Huvudvärk har jag med men lite macka och juice så bliré nog bra ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback