Coop

Ja, det vart en promenad i alla fall :) Orkade inte sitta rakt upp och ner när Novalie vägrade somna :) Trodde att hon skulle somna i vagnen men tji fick jag. Pigg som en lärka. Fick henne att somna nu men hon vägrar ligga någon annanstans än på mitt bröst. Jag har provat lagt ned henne i sängen 2 gånger men vaknar direkt och börjar gallskrika *suck* Man blir trött efter en hel dag där man bär och konkar runt på henne.

Lyckligtvis har hon inte samma dagar varje dag, man kan ju skatta sig lycklig att hon vill sitta i babysittern eller ligga under babygymet 1 gång per dag :P Jag låter alltid henne ligga och skrika en stund, någon minut sådär, för att se om hon lugnar ned sig eller stoppar tummen i munnen. Men icke, det har inte gått för sig idag alls! Hon är ju inte grinig eller så, bara när hon är ifrån mig oavsett om det är 1 meter ifrån eller 10.

Inte har jag gjort eller ätit någon mat idag heller. Vart dock en sen frukost, runt 10.30 kanske. Men ändå, känner mig inte så jätte hungrig men det kommer väl. Skulle ha gjort fiskgratäng idag men jag orkar inte.
Behöver städa lite också, diska osv. Men jag orkar inte det heller. Är riktigt trött och seg idag.

Jaja, det blir väl någon lätt lagad mat när karln kommer hem och är hungrig. Han tog ju med sig den goda maten från igår som mat låda, annars hade jag ätit det :P Men när man gör makaroner och korv, pannkaka eller spagetti och köttfärsås, då duger det inte med matlåda. Det fick jag nämligen kasta idag ...



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback