BVC

Ja, då är mötet på BVC avklarat :) Det är så kul att gå dit nu, en gång i månaden, för det har hunnit hänt så mycket på den tiden. Och vad hon växer! Hon ligger 1+ (tror jag hon sa) på längden enligt kurvan och vikten ligger hon på normal. Hon är mer lång än tjock! ;)

Hon vägde nu 6380g och är 65,5cm lång! Hon har alltså gått upp 740g och växt 3,5cm på 1 månad :)
Min fina tjej. Vår BVC sköterska tyckte hon var tidig med det mesta, en envis tjej dvs. Och det har man ju märkt, hon blir så frustrerad när det inte blir som hon vill. Står inte på förns hon sitter upp själv nu.
Hon jollrar så härligt och det brukar dom tydligen börja med runt 6 månader. Jag är i vilket fall stoltast i världen över min dotter, hon är så duktig så. ♥ Me love you long time, no, forever.



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback